A
Alpin87
Sv: Hur man lindar
Dålig bild men såhär lindar jag;
Dålig bild men såhär lindar jag;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
elle12 skrev:fijja skrev:Men fyjäklar va snygg han e
QUOTE]
Vem av dem tycker du är snygg
QUOTE]
Ha ha...tänkte precis som du när ajg läste den kommentaren
Visst finns det folk som tycker JB är snygg...en kompis har t o m drömt ljuva drömmar om honom
/Kristin
Cattizen skrev:Du har inte någon koll på vad ärtbenen sitter va ?? Hade du haft det skulle du inte lindat över dom. . . KOlla på lla transportskydd, dom är utskurna för att inte sitta över ärtbenet.
fio skrev:Men det är omöjligt, finns väl ingen som kan tycka JB är snygg Måste såklart vara Briar som syftas på.
lektra skrev:När man har en miljardgård och super hästar så är man bra snygg
elle12 skrev:Briar är underbar, var hos jan brink med skolan för två veckor och då stod jag själv och skelade med honom i boxen. Han är grymt skellen och super snäll. Vill bli kliad vid hlsen hela tiden...fijja skrev:Men fyjäklar va snygg han e
QUOTE]
Vem av dem tycker du är snygg
Hursomhelst så såg jag Briar och JB i helgen, och Briar är inte bara snygg enligt mig utan otrolig snäll. JB visade honom på Hässleholms horse show, efter ritten satt JB av och gick och skrev autografer, Briar hölls av skötaren och han hade säker minst 50 barn runt om sig överallt och han var helt cool, han stod blickstilla när de klappade honom.
Tillägger att om det var JB du tyckte var snygg så är han visst upptagen igen såg jag, och Briar var lindad som på bilden i helgen, kunde inte låta bli att kommentera det andra.
Kelade med Biggles oxå, han och Briar är typ lika keliga...
Briar vet att han är en stjärna och att alla tycker att han är super snygg...
Jag kan säga att jag visst inte att det fanns något som hette ärtben vad för något fören jag kollade upp det.Cattizen skrev:Fårlåt, förlåt, missade det. Men tycker fortfarande att det är alltför många som inte förstår hur pass känsliga dessa ärtben är. Och kan inte begripa varför de lindar så högt upp. .. .