Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man brukar väl inte ligga på runt 20:e plats efter dressyren med dina dressyrpoäng, snarare runt 5-6 plats kanske ? Ok för att jag inte har startat ännu i år men så stor skillnad kan det ju inte vara från förra året då var jag placerad på 55 straff eller nått i dressyren med felfri hopp och terräng. Lägg på 10 straff på alla så närmar det sig nog dom normala poängen. Såg ju inte dig alls i dressyr eller hopp men gick han ovanligt bra i dressyren fick du ju väldigt dåligt betalt isåfall
Kommentar fr TD ang de höga dressyrpoängen:
- Det är för hoppkvalen. De får gå ner en klass då blir det så här.
Ojoj. Vad säger du Olgaklara
QUOTE]
Är det så? Jag har "hört" det, att antal startande i *-ig klass är färre i år än jämfört med förra året just p g a hoppkvalen. Men eftersom jag endast gjort två starter i år har jag lite lite underlag för att
jag ska kunna uttala mig.
Nåja dom är inte bättre i dressyren i * klass heller
Fast jag tror inte på TD.
Tror snarare på lyckopiller. Och visst fick domaren i 1* ett också. Även om lättklassen tog fler.
Sen kan det visst vara så att det är flera som inte kvalat och håller sej i lätt klass men jag tror inte att det är därför dressyrpoängen var som de var.
Ojoj. Vad säger du Olgaklara
Visst speciellt när min häst just kvalat upp till* på denna tävlingen
Så det stämmer nog, men kan man verkligen gå ner i klass innan man är kvalad
men hallå du river ju 2 på en så enkel hoppning som HermanstorpJavisst klarar jag inte av 120cm hoppning
men hallå du river ju 2 på en så enkel hoppning som Hermanstorp
vilka piller gick den på då