Hur långt innan blir mjölken vit?

Sv: Hur långt innan blir mjölken vit?

Jag skulle örfilat honom för att han inte ville stanna med mig men det är bara jag ;b en fölning är viktigare än en fest tycker iaf jag.

Det låter ju moget att ta till våld så där? :confused::cool:

Själv hade jag inte kommit på tanken att åka någonstans med en närförestående fölning, men TS har ju lite andra förutsättningar med pålitligt folk hon kan lämna till. Så egentligen handlar det ju inte om märrens säkerhet utan om TS egen vilja att vara med vid fölning / tillbringa helgen med pojkvännen.

Jag skulle örfilat honom för att han inte ville stanna med mig men det är bara jag ;b en fölning är viktigare än en fest tycker iaf jag.

Och då tycker du även att det skulle vara helt okey att TS skulle få stryk av sin pojkvän för att hon inte följt med på festen?

KL Hur blev det?? Fest eller fölvak? Har det blivit något föl?? Har du pojkvännen kvar?? Eller slår ni varandra blåa efter råd på Buke??:crazy: Nu vill vi höra.

Jag åkte på midsommarfest. Fölet kom såklart 0300 på midsommardagens morgon. Allt gick bra. Det blev ett litet skäcksto med lite vitt men 2 långa strumpor bak. Det var trist att jag inte var med men för min sambos skull är jag glad. och jag är jätteglad och nöjd med att allt gick bra och att det blev ett sto...

Tack för alla råd ;)

Och då tycker du även att det skulle vara helt okey att TS skulle få stryk av sin pojkvän för att hon inte följt med på festen?

Jag får nog lov att säga att du tar saker man skriver lite för seriöst, och dessutom så tror jag inte att "få stryk" är samma sak som en örfil ;b

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 021
Avel Hej! Då både jag och de 5 veterinärerna jag pratat med är förvirrade så skriver jag här i hopp om lite klarhet. Jag har ett sto som...
2
Svar
32
· Visningar
4 776
Senast: Nariko
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 812
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 484
Senast: Beritas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka