Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Min toka var jätte busig idag. Vi tog en promenad med en annan här och skulle sen skritta lite på en åker medans andra tjejen red lite där och hon fick tokfnatt och började bocka. Som tur var så hade jag mitt långa grimskaft 3,5 m så jag drev på henne runt mig istället och hon bockade och brallade men hon fick inte sluta själv utan jag drev då på och sen när hon hade slutat och travat lite snällt så var det ok igen. Sen skrittade vi runt lite och när vi skulle gå hem igen så vart hon lite busig igen men bockade inget så när vi kom hem så longerade jag en stund till och det var i princip bara bus och sen när hon travade riktigt en stund så slutade jag.
Hi, hi... detta känner jag mer än väl igen, jätte skönt att höra att andras snart 3 åringar är likadana!!!
Man blir ju inte så sugen på att hoppa upp (nångonsin ) när man ser henne sådär
Denna tanke har farit ett antal gånger genom mitt huvud oxå, men som någon vis hästmänniska tröstade mig med: de blir klokare med åren!
Hur är era? Har de bus dagar då de inte vill utan bara busar eller är era bara snälla?
*knapplån*
Det var ett tag sedan jag skrev här. Lite uppdatering kanske behövs.
Etan har varit ganska jävlig nu under hösten. Han har verkligen fått mig att fundera på vad det är jag håller på med. Inköringen har jag lagt åt sidan men tömkör gör jag fortfarande en hel del.
Idag har jag hängt lite på honom och planen är att sitta på honom lite innan det nya året. Under dom värsta månaderna blir det bara lång promenader och tömkörning. Till våren blir det inridning.
Det var ju lite snö här igår och fortfarande skapligt med ljus så....
Tomten kommer snart . Tomteluva på och bjällerklang likaså.
Det gick bra, men han är lite stark när jag tömkör.. Dags att prova ett annat bett kanske.
Skickar med länk till bild
http://www.bukefalos.com/g/showimage.php?i=8676
Hej Linafina! Jag skulle gärna höra på vilket sätt han har varit jävlig!?! *nyfiken*
Min lilla arabtös har nämligen också varit lite, hrmm ganska så mycket, upp och ner i höst. Från att det mesta fungerat som en klocka i somras, har jag fått sänka kraven lite här som var.... *suck*