Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen![]()
kl
Det finns ett antidepressivt preparat som heter Venaflaxin/Efexor som hjälper till att normalisera sömn, även för de som inte är deprimerade.
Det kan inte tas vid behov, man måste ta dem regelbundet o trappa ut när man vill sluta.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta...NplID=20080122000052&DocTypeID=3&UserTypeID=0
Enya skall helst inte ta antidepp iom sin ep om det inte är extremt nödvändigt.
Antidepp är krampsänkande.
Det var just därför jag tycker att iktorivilen skulle vara mer lämplig för just Enya då den hjälper till med sömn och hjälper till att minska hennes ep anfall som inte alls är under kontroll just nu. Som tillägg till den medicin hon äter. Man går heller inte upp av den och inte brukar man bli aggressiv något hon blir av sin ep medicin hon har nu.
Fast jag har sagt åt henne att hon skall ta upp det med neurologen.
Nu pratar jag om Enya i tredje person men hon förlåter mig nog för jag tror att i morgon dyker hennes födelsedagspresent upp![]()
Näe, Enya som inte är på verkad av medicin och PMS är en go, karismatisk, envis, frågvis, o tänksam och trevlig människa.
Jag tänkte mest på din oro att behöva öka upp mediciner.
När du har flyttat sök avlastningsfamilj omedelbums.
5 h är lite bättre men du behöver mer.
Gumminlubbor är bra om det inte vore för de stora biverkningarna.
Det är inte lätt när någon stjäl John Blund![]()