Hur lång tid ..

Tagliabue

Trådstartare
ska det egentligen ta att ta ut licensen? Hade licens förra året (ungdoms), är nu för gammal för den licensen och valde mellan lärlings och amatör vilket slutade i amatörlicensen. Förra veckan var jag in på sekris på min hemmabana och lämnade in licensansökan där jag även skrev upp min nyköpta häst (hästen var ej överskriven på mig då) på träningslistan, idag har dom ändrat mig som ägare på hästen men min licens är ej uttagen.

Hur lång tid ta de egentligen? Jag går och hoppar och väntar på att hästen ska stå på min träningslista varje dag :bump::angel:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 172
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 707
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 302
Senast: Ridinglady
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka