Hur lång tid tar det för tävlingsresultat att komma ut på SKK

kladdkaka

Trådstartare
Ja som rubriken lyder: Hur lång tid brukar det ta för tävlingsresultat att komma ut på SKK? Jag har väntat och väntat i flera veckor och har inget minne av att det tagit så lång til förut...

Sv: Hur lång tid tar det för tävlingsresultat att komma ut på SKK

Beror helt på hur söliga arrangerande klubb är på att skicka in resultaten.

Allt ifrån 2 dagar till över ett år har jag varit med om.

Hur blir det då med nya titlar? Jag ska ställa på Stora sthlm och vill anmäla mig snart. Jag ställer i brukskass och har IPO 1 sen innan så jag får ställa men jag vill ju gärna att IPO 2 ska stå med i titlarna också nu när jag tagit den;)

Resultaten ska ju skickas in inom 7 dagar så sååå lång tid kan det väl inte ta att få der registrerat...

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 190
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 735
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 288
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 469
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka