Hur lägger man in bilder i trådar?! :S

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

Hopplapolle

Jag vet inte vart jag skulle lägga den här tråden men om någon vet så kan väl han/hon flytta den till den rätta platsen, tack:bow: Iallafall... Nån som vet hur man lägger in bilder i trådar? När jag trycker på infoga bild så står det att man ska skriva in en länk till en websida...:confused: måste bilden ligga ute på en internet sida för att man ska kunna lägga in den?

Tacksam för svar! Ingen annan som har svarat på denna frågan så jag fick väll starta en egen tråd så att någon som vet ser min lilla fråga...;)

Sv: Hur lägger man in bilder i trådar?! :S

Lägg in bilden på tex pixbox.se och sen högerklickar du på den och trycker på "egenskaper" sen tar du koden:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 483
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 274
Senast: IngelaH
·
Bukefalos Hej @Gunnar ! På mobilen när jag ska lägga in en bild via en länk så dyker det såklart upp en ruta där jag klistrar in länken och ska...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 233
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38