Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ingen självscanning i den här butiken.Kassaband?
Själscanning!
Jag gör precis likadant, och jag tackar kunderna i djuraffären som också tänker på det här.Jag självscannar om det finns möjlighet... men annars tunga grejor först och sedan ömtåligare saker. ALLTID streckkoden åt rätt håll, varorna en och en (inte i en stor sullhög!) samt frågar kassapersonalen om de vill ha upp det som är riktigt tungt och otympligt.
Det finns en plats i helvetet reserverat för de som inte vänder koden åt rätt håll samt slänger på allt i en hög
/Mvh fd kassörskan
Alltid intressant annars när folk slänger upp ett hav av småsaker och sedan muttrar över att det tar tid i kassan
Jag hade faktiskt ingen aning om att det spelade roll för den som sitter i kassan En vara i taget med streckkoden rättvänd gör jag redan, ska börja sortera efter tyngd också
De flesta av våra kunder lägger mängder av chips, bröd, ägg osv allra längst fram på bandet. Efter det kommer tio mjölkpaket och fem kilo potatis. Då måste man först försöka putta undan allt det ömtåliga innan resten ska ner.Jag hade faktiskt ingen aning om att det spelade roll för den som sitter i kassan En vara i taget med streckkoden rättvänd gör jag redan, ska börja sortera efter tyngd också
Kanske knte för kassapersonslen men jag vill inte att mina semlor krossas av 10 kg potatis typ.Jag hade faktiskt ingen aning om att det spelade roll för den som sitter i kassan En vara i taget med streckkoden rättvänd gör jag redan, ska börja sortera efter tyngd också
I butik utan snabbkassa eller självscanner är det bara ibland... ica här handlar vi inför jobbarveckan.Kanske knte för kassapersonslen men jag vill inte att mina semlor krossas av 10 kg potatis typ.
Ja okej då maränger eller annat som kan gå sönder bara man tittar argt på dem absolut sist. Snuslapparna någonstans där de kan ligga säkert utan att hamna under något.Tunga saker först, sedan lite blandat men bröd och grönsaker sist. Alltid en och en vara, streckkod åt rätt håll och om det är typ 3för2 så alla tre ihop i en liten grupp så att säga.
Köper du aldrig mjölk, dricka, potatis?Huller om buller, handlar aldrig tunga grejer
Dock alltid en vara i taget med streckkoden åt rätt håll.
Köper du aldrig mjölk, dricka, potatis?