Hur länge..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur länge..

Jag och Johan blev ihop dec.-99 efter nästan ett års dejtande :)
I augusti -00 omkom min pappa och kroppen började bete sig mysko..oregelbunden mens,migrän fyra dagar/vecka och lite annat så det var ju inget konstigt med att mensen inte kom i november och december trots mensvärken.
Åkte in akut en kväll och fick diagnosen livmoderinflammation och åt medicin en vecka men det blev inte bra så jag åkte in på kvinnokliniken där det först kändes och visst 17 var inflammationen kvar med förstorad livmoder. Det gjordes ett UL för att se om det kanske var en cysta och då hittades "sjukdomen" som visade sig vara ett foster i 14:e veckan. Jag såg ut som en fågelholk :eek: och fattade inte ett dugg!,jag och Johan skulle inte ha barn och vi hade haft sex max två gånger sen pappa dog.Läkaren tyckte det lät väldigt kul när jag undrade hur 17 det hela gått till och påstod att efter ha fått tre barn borde man veta det :o :angel:

Min "livmoderinflammation" fyllde fem i somras :love:
4420660.jpg
 
Sv: Hur länge..

Vi träffades i Juni 2000 och pratade väl lite om vad vi hade för tankar om barn redan då.

I Juli 2003 sa killen att han kände sig redo att börja med barnproduktionen och i oktober 2003 var jag gravid-Det slutade i missfall i mitten av november.
I Mars 2004 var jag gravid igen och födde Tom den 21 december 2004.
Vi gifte oss i Februari 2006 och i mars var jag gravid igen, BF 3 dec.

Så ett barn avlat utanför äktenskapet:)
 
Sv: Hur länge..

Vi hade vart tillsammans i lite mer än 4 år när jag blev gravid. Tog slut lite mer än 1 år efter vår dotter föddes.
Jag slutade med mina piller för jag var så kraftig överviktig så vi visste riskerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Mitt ena barn utreddes under försommaren och diagnosticerades med medelsvår ADHD samt autism grad 1. Hen är 7 år så ganska liten, och...
2
Svar
28
· Visningar
6 255
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 082
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 697
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp