Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Ang personalen, så hästarna sköts till stor del av värnpliktiga (om det inte är ändrat nu).
Nej, det är inte ändrat. Hästarna sköts av värnpliktiga.
det är helt sinnessjukt.. :/ sånt här får INTE hända ngn som vet va som händer med han som tog fel häst?
Det är så fucking jävla klantigt, ursäkta, men det är det verkligen. Spelar ingen roll om det är värnpliktiga som inte ser skillnad eller vad det nu kan vara, det finns inga ursäkter, det SKA bara inte få hända, simple as that!
det kan jag hålla med om, det är ljuspunkten i det hela.. skillnad vore om de hade skickat ut fel häst med en värnpliktig som knappt suttit på en häst tidigare och som sen rider runt på den skadade stackaren i 40 min.. det hade varit värre..Himla tråkigt. De som var inblandade måste må väldigt dåligt. Men från den ljusa sidan så lider ju ingen häst av att bli avlivad, hästen ifråga dog ju tydligen frisk (något som är få förunnat).
bra fråga, det frågar dom sig nog med!
gick en gymnasieutbildning med inriktning häst för några år sedan, en av hästarna skulle in och operera ett ben med patella upphakning, dom skickar med en elev.
när hästen kommer tillbaka hade dom opererat fel ben!:smirk: så går det när man skickar undersåtar och inte ledningen ser till att saker blir rätt från början!
Dog den felaktigt slaktade hästen "en tragisk död" , på vilket sätt mer tragisk än den halta?Jag hoppas verkligen att den som orsakat detta dör en tragisk död.(Sorry, jag är mer hästälskare än människoälskare)
Förstår inte hur det överhuvudtaget är möjligt att sådant händer!
Jag hoppas verkligen att den som orsakat detta dör en tragisk död.(Sorry, jag är mer hästälskare än människoälskare)
Förstår inte hur det överhuvudtaget är möjligt att sådant händer!