Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta jag känner har gett upp den för länge sedanJa. Appen Messenger, som de flesta har länkad till Facebooks chat. Jag tror inte det går längre, men förr kunde man ha messenger utan att ha Facebook också...
Jag skulle aldrig använda video via telefonen, det gör jag bara på datorn. Det är också enda gången jag pratar med folk. Är jag inte hemma och parkerad i soffan har jag inte tid.Telefonsamtal. Videosamtal händer inte. Avskyr sådant. Då måste jag ju hålla i telefonen och dessutom helst vara stilla för annars säger den jag pratar med oftast att hen blir sjösjuk
Jag hatar att prata i telefon. Gör det egentligen bara med mina föräldrar. Har en kompis som hellre pratar i telefon och bortsett från när mina föräldrar ringer är hennes samtal de enda jag faktiskt alltid svarar på Har lite olika chatkanaler för olika människor, men de flesta blir ändå messenger.
Edit: Jag hatar om möjligt videosamtal ännu mer. Det händer inte
I min omgivning används den friskt.De flesta jag känner har gett upp den för länge sedan
Men så är vi också på ett forum. Hade varit spännande att se hur ett tvärsnitt av den vuxna befolkningen tycker.Just nu är det betydligt jämnare mellan chatt och röstsamtal än jag hade gissat.