Jag gissar att det är lika svårt för någon som har växt upp i ett tryggt kärleksfullt hem att föreställa sig hur det är att växa upp i ett otryggt kärlekslöst hem som det är för mig att föreställa mig hur det skulle kännas att växa upp och känna sig älskad, trygg och omhändertagen med människor man fullt ut kan lita på men jag skulle vilja veta, hur känns det? Hur känns det att som barn veta att man är älskad? Att kunna ta förgivet att människorna i ens närhet beskyddar en, bryr sig om en, tar hand om en, finns där för en oavsett vad och som aldrig skulle skada en med mening.
Ibland har jag fått frågan om jag känner mig trygg med det eller detta och jag vet aldrig vad jag ska svara för vad är det? Hur känns det?
Dra gärna paralleller, förklaringsexempel och liknande men framförallt, beskriv känslan. Jag behöver veta för att komma vidare.
Tack på förhand.
Ibland har jag fått frågan om jag känner mig trygg med det eller detta och jag vet aldrig vad jag ska svara för vad är det? Hur känns det?
Dra gärna paralleller, förklaringsexempel och liknande men framförallt, beskriv känslan. Jag behöver veta för att komma vidare.
Tack på förhand.