Hur kan detta vara lagligt?

Och om partnern inte har några problem då?
Betyder det att jag är en Sexgudinna och kan starta en egen religion?
Jag har faktiskt inte varit med om att en glad och kåt eregerad kuk inte har levererat.
Oavsett om den har haft förhud eller ej.
Att kukar inte alltid är glada och kåta har väl däremot hänt.
Fast det har ju jag, av en som blev omskuren i vuxen ålder och som har samma problem som @skerper vilket jag även skrivit om. Hur kåt och glad han än var hade han väldigt svårt att komma till skott och till sist tröttnar iaf jag på en erektion som aldrig tar slut.

Som en parentes i ämnet så finns det idag en stark lagstiftning som uttryckligen förbjuder kirurgiska ingrepp på djur om de inte är medicinskt motiverade. Få ifrågasätter idag det grymma i att skära av öronflikar på hundvalpar av estetiska skäl. Men se religion har en sån särställning att dessa traditioner får fortsätta på människorbarn, trots att motsvarande anses allt för grymt för att få göras på djur.
Visst!
Djur har i många fall större "rättigheter" än barn och gamla :banghead: Inte headbang för att djur har det, utan att barn och gamla saknar det

Fast det har ju jag, av en som blev omskuren i vuxen ålder och som har samma problem som @skerper vilket jag även skrivit om. Hur kåt och glad han än var hade han väldigt svårt att komma till skott och till sist tröttnar iaf jag på en erektion som aldrig tar slut.
Om man sammanfattar erfarenheterna i tråden så verkar det bli problem för de män som omskärs i vuxen ålder men inte för dem som omskärs som spädbarn.
Det kan ju vara en av orsakerna till att det görs just på spädbarn.
Samtliga mina omskurna erfarenheter var omskurna som små bebisar.

så finns det idag en stark lagstiftning som uttryckligen förbjuder kirurgiska ingrepp på djur om de inte är medicinskt motiverade.
Det stämmer ju inte riktigt.
Vi får kastrera både hondjur och handjur bara för att vi vill det.
På något vis verkar det hela tiden handla om att det skall vara tillåtet att ge sig på just könsorgan.

Om man sammanfattar erfarenheterna i tråden så verkar det bli problem för de män som omskärs i vuxen ålder men inte för dem som omskärs som spädbarn.
Det kan ju vara en av orsakerna till att det görs just på spädbarn.
Samtliga mina omskurna erfarenheter var omskurna som små bebisar.
Detsamma har de övriga omskurna jag träffat varit, men det har flera gånger efterfrågats just om erfarenhet av de som upplevt omskuret och o-omskuret sex så nu är vi iaf två i tråden som har samma erfarenheter från varsin sida om den försvunna förhuden, även om det inte är med varandra. Antar jag. :D

Helt off....MEN det funkar alldeles utmärkt att ha skön, het sex utan orgasm. Det finns en stoooor rörelse som till och med förordar sex utan orgasm -varken för kvinnor eller män. Själv som singel, jävligt saftig (eller juicy som låter coolare än saftig), kåt och väldigt lycklig, har börjat experimentera, läsa om och ta del av ett nytt sätt att knulla på. (när jag väl ska få göra det --vill säga) Youtube:love::heart .
Den som vill ha länkar och tips räcker upp en hand (inga privata PM, här skäms vi inte för något):D

Helt off....MEN det funkar alldeles utmärkt att ha skön, het sex utan orgasm. Det finns en stoooor rörelse som till och med förordar sex utan orgasm -varken för kvinnor eller män. Själv som singel, jävligt saftig (eller juicy som låter coolare än saftig), kåt och väldigt lycklig, har börjat experimentera, läsa om och ta del av ett nytt sätt att knulla på. (när jag väl ska få göra det --vill säga) Youtube:love::heart .
Den som vill ha länkar och tips räcker upp en hand (inga privata PM, här skäms vi inte för något):D
Det funkar ju väldigt dåligt om man nu vill ha barn. ;)

men det har flera gånger efterfrågats just om erfarenhet av de som upplevt omskuret och o-omskuret sex så nu är vi iaf två i tråden som har samma erfarenheter från varsin sida om den försvunna förhuden,
Ja det verkar att vara oerhört olika beroende på om det utförts i vuxen ålder eller på bebisar.
Vilket verkligen är intressant i sammanhanget.
På många olika sätt.

Fast man kanske får leta efter den gyllene medelvägen, inte 8 dagar eller 30 år. Jag kan tänka mig att en 16åring kan ta beslutet om den vill omskära sig för att tillhöra "sitt" folk, vilket jag oxå gissar att flertalet skulle göra iom att det är en gammal tradition och grupptillhörighet. Men de har fått göra valet själva.
Där vet inte vi här i tråden iaf vilka sexuella egenskaper det tillbringar.

Jag har haft sex med två omskurna män. Den ena märkte jag inget negativt alls med. Men den andra hade jättesvårt att komma, tog en halv evighet så man hann tröttna O_o sex två gånger på en dag var inte att tänka på, då hade vi inte hunnit med något annat. Hur ser du på detta @CillaW ? När det faktiskt blir ett problem? Vi har ju en man i tråden som upplever samma.
Varför inte vänta tills barnet är stort nog att bestämma själv?
Inga problem med erektion eller så alls, utan bara sämre känsel än det vanliga.
För övrigt, så har jag haft sex med många icke omskurna män och det har aldrig varit ngt negativt med det :up:

Det övergår mitt förstånd hur man kan försvara att skära i småbarn som inte har någon nytta av det öht (den nyttan det ev gör kan de få genom att såfall omskäras när de kan bestämma själva)
Man skär i en bebis för de vuxnas skull, inte för barnets bästa i fokus. :cry:

Jag tror att jag har svarat på dina frågor tidigare i tråden.
Judisk omskärelse av pojkar är en grundläggande sak för vårt folk. Det är svårt att argumentera när det handlar om tro och övertygelse, när de man diskuterar med inte accepterar grunden för mina argument.

@CillaW Men är du inte alls intresserad av diskussionen om religionsfrihet vs barnens rätt till sin egen kropp? Ett resonemang kring de krockar som kan uppstå och faktiskt uppstår?

Jag har diskuterat det här med många muslimer och särskilt dem som är rätt välutbildade är ju väl införstådda med den problematik som finns.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka