Disen 21 Jan 2012 #2 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Undrans om man inte skulle printa ut den och ta den med på allmänlydnadskurserna till våren
Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Undrans om man inte skulle printa ut den och ta den med på allmänlydnadskurserna till våren
Red_Chili 21 Jan 2012 #3 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Hahah! Underbart! (fast helt perfekt hade det varit om "Does it move? - hunt it! - try to kill it - done" eller liknande fanns med )
Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Hahah! Underbart! (fast helt perfekt hade det varit om "Does it move? - hunt it! - try to kill it - done" eller liknande fanns med )
F Fragile 21 Jan 2012 #4 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Haha det där re-eat it är hemskt, mår så dåligt av det att jag nästan spyr!
Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Haha det där re-eat it är hemskt, mår så dåligt av det att jag nästan spyr!
Philosophia 21 Jan 2012 #5 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Fragile skrev: Haha det där re-eat it är hemskt, mår så dåligt av det att jag nästan spyr! Klicka för att se mer... Fast det var det som jag tyckte var mest sant i beskrivningen.
Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Fragile skrev: Haha det där re-eat it är hemskt, mår så dåligt av det att jag nästan spyr! Klicka för att se mer... Fast det var det som jag tyckte var mest sant i beskrivningen.
Modig_Korn 21 Jan 2012 #6 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Glöm inte att äta upp det när du har spytt Det gjorde min hund för ngra dagar sen, hittade en sockerbeta ute och åt upp den, spydde upp den en stund senare och åt upp det igen
Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Glöm inte att äta upp det när du har spytt Det gjorde min hund för ngra dagar sen, hittade en sockerbeta ute och åt upp den, spydde upp den en stund senare och åt upp det igen
Ainon 21 Jan 2012 #7 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Haha, fast "return to owner" borde bytas ut mot "run away with it"
Migo 21 Jan 2012 #8 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar *kl* Får mig osökt att tänka på den här bloggen:
Philosophia 21 Jan 2012 #9 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Den varianten av problemlösning är välbekant.
Migo 21 Jan 2012 #11 Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Jag får träningsvärk i magen av den där bloggen. Fast jag redan har läst den flera gånger.
Sv: Hur hundars hjärnor fungerar Jag får träningsvärk i magen av den där bloggen. Fast jag redan har läst den flera gånger.