Hur hundars hjärnor fungerar

vallhund

Trådstartare
funny-dog-pictures-how-a-dogs-brain-works.jpg

Sv: Hur hundars hjärnor fungerar

:rofl::bow::rofl:

Undrans om man inte skulle printa ut den och ta den med på allmänlydnadskurserna till våren :D

Hahah! Underbart!
(fast helt perfekt hade det varit om "Does it move? - hunt it! - try to kill it - done" eller liknande fanns med :angel:)

Haha :D det där re-eat it är hemskt, mår så dåligt av det att jag nästan spyr!

Glöm inte att äta upp det när du har spytt :devil:

Det gjorde min hund för ngra dagar sen, hittade en sockerbeta ute och åt upp den, spydde upp den en stund senare och åt upp det igen :eek:

Haha, fast "return to owner" borde bytas ut mot "run away with it" :p

Jag får träningsvärk i magen av den där bloggen. Fast jag redan har läst den flera gånger.

:rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 728
Senast: Nota
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 582
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 033
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka