Hur högt?

C

Ciisssii

Hej!
Min häst är 20 år och är hur pigg som helst (D-ponny). Han hade en skada i benet för ca 2 år sedan men inget allvarligt och det har läkt till sej ordentligt. Men jag är ändå orolig över att skadan ska komma tillbaka, eftersom den orsakades av att han sträckte benet när jag hoppade med honom. Det var inte mitt fel på något sätt. Men jag undrar ändå hur mycket jag kan hoppa honom? Han tyckte det va jättekul när vi väl höll på med hoppningen. Men jag vill ändå veta hur mycket och hur högt jag ska hoppa med honom?

/en orolig hästägare

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 101
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 178
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix