Hur Högt?

Sv: Hur Högt?

Min medryttarhäst är en van tävlingsponny, men han rusar gärna mot hinderna. Så därför började vi lågt och tog allting i trav tills han lärde sig att inte rusa. Han rusar fortfarande, men det är mycket bättre. Vi har hoppat 70 cm som högst, jag har hoppat 90 cm med en annan häst.
okej! :)
så det går ganska bra nu då? :)

Sv: Hur Högt?

jag tycker att man ska klara av att hoppa ett hindder om man inte har några fysiska hinder som gör att man inte kan eller får hoppa.. men hoppa bör man kunna.. sen så spelar höjden inge roll.

jag har ridit sen 1995. haft egen häst sen 1999. och har hoppat 80cm som högt.
okej! nej höjde spelar inte så stor roll för mig heller..

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: pepp
·
Foder & Strö Nån som kan hjälpa mig, har ett hösilage med väldigt högt manganvärde (se bild). Hur ska jag balansera det med koppar o zink? Alltså...
Svar
1
· Visningar
328
Senast: skiesabove
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 510
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 401
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar