HUR hittar man clinics????

Texaz

Trådstartare
Letar med ljus och lykta efter en clinic, vill göra ett rejält ryck med ridningen och inte lufsa runt längre:p

Men hur hittar man på dom? Finns det inget samlat ställe????

Har kikat in på olika tränares hemsidor, på olika klubbar i skaplig närhet, men det verkar dött....:(

Står visserligen som reserv på ett ställe, men det känns ju lite osäkert, vill hellre ha en säker plats....

Vart kan jag leta????:confused:

Sv: HUR hittar man clinics????

Hej Texaz
Du kan gå in på olika tränares hemsidor och se vad dom har att erbjuda.googla bara på olika tränares namn. De var precis flera olika clinics i halmstad för tex PK som nyligen flyttat till svergie.

Hej Texaz
Du kan gå in på olika tränares hemsidor och se vad dom har att erbjuda.googla bara på olika tränares namn. De var precis flera olika clinics i halmstad för tex PK som nyligen flyttat till svergie.

Hm, jo fast Halmstad är liiite långt bort:p....Har provat att kika på lite olika tränare men hittar inte några clinics, en del har otroligt gamla sidor också....

Verkar som om det blir till att ta telefonen:crazy:, är ju inte riktigt kompis med den:angel:

Hallo där,, vad är du intresserad av för "sorts" clinic,,?
Jag vet att du är sugen på kosse träning men de växer ju inte på träd här uppe,, Vet att både Bwr o Dwr har vanliga clinics på gång,, finns info på deras hem sida,,
Förresten såg vädret till på söndag,,mindre kul,,mellan 30-50mm regn? Blir tävlingen inomhus vid dåligt väder,,?

Hallo där,, vad är du intresserad av för "sorts" clinic,,?
Jag vet att du är sugen på kosse träning men de växer ju inte på träd här uppe,, Vet att både Bwr o Dwr har vanliga clinics på gång,, finns info på deras hem sida,,
Förresten såg vädret till på söndag,,mindre kul,,mellan 30-50mm regn? Blir tävlingen inomhus vid dåligt väder,,?

Vi jobbar på att få tillgång till stora ridhuset, men vet inte än.....

Jag står på kö till DWR:s clinic och håller tummarna, killen som BWR har jag öht aldrig hört talas om.....

Fast tack iaf!!!:bow:

Vi jobbar på att få tillgång till stora ridhuset, men vet inte än.....

Jag står på kö till DWR:s clinic och håller tummarna, killen som BWR har jag öht aldrig hört talas om.....

Fast tack iaf!!!:bow:

Nej jag har inte heller hört om honom,,,tänkte ev åka över o kolla.
Är de clinicen för PL du står på kö för?
Hoppas verkligen att ni får de stora ridhuset,så tråkigt med dåligt väder,,typiskt när de har varit fint så länge,,:crazy:

Nej jag har inte heller hört om honom,,,tänkte ev åka över o kolla.
Är de clinicen för PL du står på kö för?
Hoppas verkligen att ni får de stora ridhuset,så tråkigt med dåligt väder,,typiskt när de har varit fint så länge,,:crazy:

Japp det är det!!!! Hoppas att någon ångrar sig, skippar tävlandet den helgen för det så....

Ja annars blir det att köra ute, bättre att rida fram inne och bara behöva gå ut och göra sin ritt än tvärtom, hoppas på besked imorgon!!!!

Är för övrigt inte rädd att åka långt för clinic, har satt 35 mil som gräns, men därunder är det iallafall hanterbart!!!

Japp det är det!!!! Hoppas att någon ångrar sig, skippar tävlandet den helgen för det så....

Ja annars blir det att köra ute, bättre att rida fram inne och bara behöva gå ut och göra sin ritt än tvärtom, hoppas på besked imorgon!!!!

Är för övrigt inte rädd att åka långt för clinic, har satt 35 mil som gräns, men därunder är det iallafall hanterbart!!!

Hoppas du får en plats,de va ju så nära dig oxå,,
Vi håller tummarna på stora ridhuset:bump: men visst har du rätt i att de är bättre o rida fram inne,,

Jag kommer att anordna clinics med jämna mellanrum (förhoppningsvis).. Det blir bara kosse-träningar, till oss har du ju inte jättelångt att åka, kan det vara 15-20mil?:laugh:
Lägger alltid ut det i rimlig tid på hemsidan:)
Vi har en plats över i helgen som kommer:angel:
Det ska bli störtkul, är taggad järnet:bump:
Varit ute och städat ur min tattar-vagn så den är iordning, finns visserligen boende på anläggningen vi tränar på men jag gillar att sussa för mej själv:cool:

Jag kan hojta till inför nästa träning:idea:
/LL

Jag kommer att anordna clinics med jämna mellanrum (förhoppningsvis).. Det blir bara kosse-träningar, till oss har du ju inte jättelångt att åka, kan det vara 15-20mil?:laugh:
Lägger alltid ut det i rimlig tid på hemsidan:)
Vi har en plats över i helgen som kommer:angel:
Det ska bli störtkul, är taggad järnet:bump:
Varit ute och städat ur min tattar-vagn så den är iordning, finns visserligen boende på anläggningen vi tränar på men jag gillar att sussa för mej själv:cool:

Jag kan hojta till inför nästa träning:idea:
/LL

ÅH!!!!

Låter jättekul, fast lite längre är det nog!??? Vet iofs inte exakt var du bor men jag har dryga 30 till Skövde....
Hursomhelst är det verkligen intressant, ska hålla koll då!!!:banana:
Ska tyvärr vara tävlingsledare i helgen (kanske INTE läge att försvinna då???:angel:), hade annars hoppat på direkt!!!

Hojta gärna, så kan jag fixa med ledigt ifall jag jobbar och så!!!

Okay, det beror ju som sagt på vart du bor:p
Men självklart hör jag av med till nästa gång:laugh:

Ska se om jag inte kan fota lite ifrån clinicen (be någon):D

Hej texas
vi i dalarna brukar fixa clininc med WW
han kommer till oss nu den 23-24 aug....häng på vet ja:D

Då tar du ju dig ända hit vet ja:laugh:
har för mig att de var 34 mil från mig till Avesta, så åker du direkt till en av ridanläggningarna vi brukar hyra in oss på så kommer du inom gränsen (näst intill iallafall)vet jag;)

Då tar du ju dig ända hit vet ja:laugh:
har för mig att de var 34 mil från mig till Avesta, så åker du direkt till en av ridanläggningarna vi brukar hyra in oss på så kommer du inom gränsen (näst intill iallafall)vet jag;)

Jodå, det är rätt ok avstånd:p, fast har fortfarande inte hittat några clinics...:crazy:

Har både mailat o skrivit i gästboken på stället du nämnt tidigare, men inte fått någon respons....:(

Hej texas
vi i dalarna brukar fixa clininc med WW
han kommer till oss nu den 23-24 aug....häng på vet ja:D

Vart är den???

Jag jobbar visserligen lördagen, men kunde iallafall åka och titta på söndagen och bilda mig en uppfattning, vet inte om han passar mig, men jag vill se honom i action!!:p:D

du jag har en kompis som bor i Bjursås som ska rida för TB snart.. vill du jag ska kolla med henne om de finns plats?

Jodå, det är rätt ok avstånd:p, fast har fortfarande inte hittat några clinics...:crazy:

Har både mailat o skrivit i gästboken på stället du nämnt tidigare, men inte fått någon respons....:(

Det kommer nog ska du se, när de blir aktuellt med något som passar;)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 367
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 268
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Jag sitter i en obekväm sits och jag behöver bara få ventilera mig lite men framförallt fråga, hur hade ni gjort? Det är så att jag har...
Svar
9
· Visningar
2 315
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre För snart 1½ år sedan skapade jag en tråd för att få svar på vad orsaken var till samlingar av ljus, blommor och dekorationer vid...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 820
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka