Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det iPhone så loggar hon in på sitt Apple id och laddar ner säkerhetskopia. Eller vet inte om hon behöver ladda ner ens, om hon är inloggad kommer hon nog åt dem automagiskt.H tappade sin mobil i vattnet vid hamnen igår och den är för evigt försvunnen i djupet. Full med bl.a. alla fina semesterfoton och tiotusen foton från tidigare. En ny mobil måste inhandlas - men hur får hon tag på bilderna i molnet/the Cloud??
Men hur hittar man sitt Apple ID om mobilen ligger på havets botten? Finns det någon annanstans?Är det iPhone så loggar hon in på sitt Apple id och laddar ner säkerhetskopia. Eller vet inte om hon behöver ladda ner ens, om hon är inloggad kommer hon nog åt dem automagiskt.
Det är en emailadress så den borde man komma ihågMen hur hittar man sitt Apple ID om mobilen ligger på havets botten? Finns det någon annanstans?
Ahaaa, tack :-)Det är en emailadress så den borde man komma ihåg
Oftast så slutar den på @icloud.com men man kan nog välja en man redan har ocksåAhaaa, tack :-)
Vilken hamn? Och vet hon var den trillade i?H tappade sin mobil i vattnet vid hamnen igår och den är för evigt försvunnen i djupet. Full med bl.a. alla fina semesterfoton och tiotusen foton från tidigare. En ny mobil måste inhandlas - men hur får hon tag på bilderna i molnet/the Cloud??
Man loggar in på icloud.com med sitt Apple-ID. Men det krävs också att man valt att alla foton och dokument ska sparas på iCloud kontinuerligt för att de ska finnas kvar.H tappade sin mobil i vattnet vid hamnen igår och den är för evigt försvunnen i djupet. Full med bl.a. alla fina semesterfoton och tiotusen foton från tidigare. En ny mobil måste inhandlas - men hur får hon tag på bilderna i molnet/the Cloud??
I Stockholm :-) Nånstans nära Vasamuseet - hon vet exakt men är på väg hem nu. Någon som var dykare "på fritiden" (hennes citat) hade hoppat i och letat, men det är ju rätt djupt så personen hittade den inte. Nu har den ju legat där nere i 2 dygn så den är nog bortom all räddning... Hade du åkt och letat?Vilken hamn? Och vet hon var den trillade i?
Fel sida landet. Jag tänkte att simkort och monneskort burkar vara rätt tåligaI Stockholm :-) Nånstans nära Vasamuseet - hon vet exakt men är på väg hem nu. Någon som var dykare "på fritiden" (hennes citat) hade hoppat i och letat, men det är ju rätt djupt så personen hittade den inte. Nu har den ju legat där nere i 2 dygn så den är nog bortom all räddning... Hade du åkt och letat?
Fel sida landet. Jag tänkte att simkort och monneskort burkar vara rätt tåliga
Ja morsan som jobbat på anstalt blev helt paff när hennes väns simkort gick sönder "jag trodde att de var oförstörbara nästan så som dom hanteras i smugglade telefoner"Det är ytterligare en anledning till att jag vill ha telefoner med plats för SD-kort. Gör jag sönder telefonen kan jag ändå plocka ut det viktigaste.
(Och även helt vanliga SD-kort klarar sig ner till sisådär 80 meters djup innan de börjar kajka ur. Been there, got the 1,5 h black film. )
Har läst om en kamera eller telefon som hittades efter väldigt lång tid och fungerade, på nåt sätt.I Stockholm :-) Nånstans nära Vasamuseet - hon vet exakt men är på väg hem nu. Någon som var dykare "på fritiden" (hennes citat) hade hoppat i och letat, men det är ju rätt djupt så personen hittade den inte. Nu har den ju legat där nere i 2 dygn så den är nog bortom all räddning... Hade du åkt och letat?