Hur hitta ägare?

Z

ZitaGolden

Jag har hittat en strävhårig tax utan halsband, märkt i örat men det är svårt att se alla siffrorna. Har kollat lite på SKK:s hunddata ,men det verkar inte funka då jag bara har tre siffror att gå på.

Pappa har ringt runt en del, men det är bara till jägare typ och det var ingen som kände till något om denna hund.

Sitter utanför trappan, vi vill inte ta in honom heller då vi har en tik härinne.

Är det någon som har ett tips på hur man ska kunna gå vidare?

Sv: Hur hitta ägare?

Nu är det ju så att den bara har suttit här i några timmar och brukar de inte vilja ta hand om bortsprugna djur när det gått längre tid än så?

Knäpp fråga kanske?

Sv: Hur hitta ägare?

Nu är det ju så att den bara har suttit här i några timmar och brukar de inte vilja ta hand om bortsprugna djur när det gått längre tid än så?

Knäpp fråga kanske?

Ni måste ringa till polisen! Ägarna kanske har ringt in och gjort en anmälan, bara att ringa och höra..

Hoppas det löser sej!

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 267
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 091
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 656
Senast: Snurrfian
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka