Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Men trasiga magmuskler, vaf---n!! :eek: Nog för att det fanns bristningar...:crazy:
 
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Hellre trasig magmuskler än bristningar. Magmusklerna går ju nästan alltid tillbaka. Bristningarna är mycket svårare att bli av med.
 
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Men trasiga magmuskler, vaf---n!! :eek: Nog för att det fanns bristningar...:crazy:
Jag är inte säker på vilket inlägg du svarade på, men om du syftade på de delade magmusklerna så är de ju inte trasiga. Det är inte en muskel som gått sönder utan de olika raka magmusklerna fäster normalt tätt ihop över magen men under graviditeten kan de liksom glida isär lite så att det blir en glipa mellan musklerna. Lite svårt att förklara :D men inte alls så farligt som det kanske låter. Och de lägger sig oftast på plats igen efter ett tag som sagt.
 
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Ngt av det värsta är att magen och höfterna liksom väller ut över kanten på byxorna när de i övrigt sitter bra! :crazy: Ser ganska.... horibelt ut! Men visst, i stället för en fin kropp så har jag ju min dotter! :love:
 
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

hmmm.... tja tillräckliga förändringar för att det kommer kosta drygt 100 tusen att våga ha tajta kläder igen :smirk:
ska bara ner till BMI 25 först.....

nä jag talar sanning och Ja jag har bilder.... men dom visar jag inte här öppet ;)
 
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Hmm..brösten trotsar inte längre tyngdlagen,magen är randig och känns lite som bulladeg *långtidsamning för att gå ner är bullshit* strimmor på låren,ett snyggt ärr efter kejsarsnitt men jag är nöjd ändå med tanke på de fyra underverken jag fått för det :love:
 
Sv: Hur har din kropp förändrats av graviditeten?

Jag ammade 6 veckor och här hänger de, fina med bristningar och en hel storlek mindre än innan jag fick barn :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 697
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: Modest
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 978
Övr. Barn Mitt ena barn utreddes under försommaren och diagnosticerades med medelsvår ADHD samt autism grad 1. Hen är 7 år så ganska liten, och...
2
Svar
28
· Visningar
6 255
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp