Hur hade ni gjort?

L

lie

Jag har en goldentik på 6 år, har haft henne i 3 år nu. Nu har vi fått en ny granne som har en gråhund och miin hund och grannens har blivit bästa vänner! Så fort min hund får chansen så smiter hon in i grannens trädgård och väntar på sin kompis.. Grannen tycker jätte mycket om min hund och hon har inga poblem att hon är där. Eftersom hennes är en jakthund så brukar hon åka iväg på jakt några dagar och grannen vill gärna låna henne när hennes hund är bortrest.
Men jag tycker det känns lite konstigt eftersom det är ju min hund..
Men Daisy som min hund heter blir så himla sur när jag inte låter henne gå dit, hon fullkomligt älskar att vara där! Hur hade ni gjort?
 
Sv: Hur hade ni gjort?

Hade talat om för grannen att jag vill ha min hund hemma. Och frågat om hon kan säga till hunden på skarpen att hon ska gå hem. Vill hon inte hjälpa dig, så får du helt enkelt passa på hunden eller bättre staket.
 
Sv: Hur hade ni gjort?

Eftersom hennes är en jakthund så brukar hon åka iväg på jakt några dagar och grannen vill gärna låna henne när hennes hund är bortrest.

Jag hade sagt att hon får väl skaffa sig en egen " stand-in" då...:devil:
Jag hade inte velat låna ut min hund till grannen. ...mutter....vill ha min hund hemma...:love:
Hade nog tyckt att det var en mycket märklig fråga.:angel:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 201
Senast: Acto
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 186
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 689
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp