L
lie
Har en 10 årig vbl valack som är ute på foder hos en tjej men det funkar tydligen inte pga lösdrift.. Så jag får hem han nu i helgen.. Saken är den att jag har bokat tid för att ta bort han nu på onsdag men nu vet jag inte riktigt.. Enligt fodervärden så är han rätt så stel, och hovöm. Han äter lite dåligt/dricker lite dåligt men det har han gjort i större delen av sitt liv, och han kissar nästan lite rött enligt henne. Jag har nu hittat ett hem till honom som verkar väldigt bra MEN hade ni gett ut honom eller hade ni valt att ta bort honom?
På ett sätt så vill jag inte ta bort honom för han är världens snällaste häst, och har man bara skor på honom så är han inge hovöm. Men sen så tänker jag att tänk om han blir sämre hos den nya ägaren? Är det då rätt att ge en häst i ett sånt skick? Är helt förvirrad, ena stunden tänker jag ta bort honom men nästa så vill jag inte.. Hur hade ni gjort??
På ett sätt så vill jag inte ta bort honom för han är världens snällaste häst, och har man bara skor på honom så är han inge hovöm. Men sen så tänker jag att tänk om han blir sämre hos den nya ägaren? Är det då rätt att ge en häst i ett sånt skick? Är helt förvirrad, ena stunden tänker jag ta bort honom men nästa så vill jag inte.. Hur hade ni gjort??