Hur gör man?

ghost

Trådstartare
Jag har irrat runt som en galning på Travsports hemsida för att hitta hur man sätter upp sig som tillgänglig kusk.

Jag vet att jag hittade det en gång men nu är det visst som förgjort.

Sv: Hur gör man?

Man går in på:

Propositioner

och sedan

Tävlingsplanering

och sedan

Uppsittningskalender

och sedan bockar man bara i rutorna.

Man går in på:

Propositioner

och sedan

Tävlingsplanering

och sedan

Uppsittningskalender

och sedan bockar man bara i rutorna.

Är jag trög som inte fattar? Klickar jag på propositioner så finns det inget som heter tävlingsplanering. Antar att man behöver inloggning för internetanmälan eller nåt sånt? Kan nån förklara för det vore ju jättebra att kunna visa när man ´har möjlighet att rida/köra! Har ju ingen tränarlicens så det med anmälningar o så har jag inte satt mig in i...

Och även om man "bara" har kör/ridlicens så är det ju bra att skaffa sig inloggning för att ev. kunna hitta uppsittningar. :) :idea:

Tack vare denna tråd så kontaktade jag STC idag, så jag kan få ett inlogg så folk vet att jag kan köra.. Men fasen va dyrt de ska va å byta licens från E till D-licens :crazy:

Senast ändrad:

Tack för svaren! Ska kontakta STC imorgon för o fixa inloggningsuppgifter!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 042
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar