Hur gör jag för att skapa en signatur?

Skorpion76

Trådstartare
Jag skulle vilja skapa en signatur som syns längs ner i varje inlägg som jag gör, men hur skapar jag en sådan? Var går jag in och ändrar det?

Jag skulle vilja skapa en signatur som syns längs ner i varje inlägg som jag gör, men hur skapar jag en sådan? Var går jag in och ändrar det?
På det här forumet går det tyvärr inte. Admin tog bort möjligheten för många år sedan.

Anledningen var att det var väldigt tjatigt att läsa samma signatur varje gång man tog upp en persons inlägg. Så även om det går på många forum så går det inte här, och det tycker jag bara är skönt.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
995
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama