Hur gör jag för att skapa en signatur?

Skorpion76

Trådstartare
Jag skulle vilja skapa en signatur som syns längs ner i varje inlägg som jag gör, men hur skapar jag en sådan? Var går jag in och ändrar det?

Jag skulle vilja skapa en signatur som syns längs ner i varje inlägg som jag gör, men hur skapar jag en sådan? Var går jag in och ändrar det?
På det här forumet går det tyvärr inte. Admin tog bort möjligheten för många år sedan.

Anledningen var att det var väldigt tjatigt att läsa samma signatur varje gång man tog upp en persons inlägg. Så även om det går på många forum så går det inte här, och det tycker jag bara är skönt.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 066
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: jemeni
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Skänkla mer?