Sv: Hur gick loppet????
Kul att vara back in business antar jag, hejar med alla tummar och tår för dig.
Själv hade jag B.G.Hannah som startade i V75 igår.
Kusken körde precis tvärtom hur han skulle göra men så här i efterhand så som loppet blev kört så får jag väl vara glad ändå.
Hon blev 6:a på nya rekordet 16,3 2140 m.
Hon har efter Bornholmsäventyret gått 3 lopp på svensk mark och gjort rejäla rekordsänkningar varje gång utan att vara speciellt berörd efteråt, hon hade 92 i puls igår och i morse så var varenda hötuss uppäten och krubban glänsande renslickad.
Benen var torra och fina.
Med tanke på att hon matvägrade 3 dar efter ett vanligt snabbjobb och att hon åt typ 4 kg hö om dagen när jag fick henne... så är det rejält kul.
Söt liten häststant som är klart på G.Tror att hon får en bra säsong.
Ska se om jag vågar öka träningsdosen en aning.
Kul att vara back in business antar jag, hejar med alla tummar och tår för dig.
Själv hade jag B.G.Hannah som startade i V75 igår.
Kusken körde precis tvärtom hur han skulle göra men så här i efterhand så som loppet blev kört så får jag väl vara glad ändå.
Hon blev 6:a på nya rekordet 16,3 2140 m.
Hon har efter Bornholmsäventyret gått 3 lopp på svensk mark och gjort rejäla rekordsänkningar varje gång utan att vara speciellt berörd efteråt, hon hade 92 i puls igår och i morse så var varenda hötuss uppäten och krubban glänsande renslickad.
Benen var torra och fina.
Med tanke på att hon matvägrade 3 dar efter ett vanligt snabbjobb och att hon åt typ 4 kg hö om dagen när jag fick henne... så är det rejält kul.
Söt liten häststant som är klart på G.Tror att hon får en bra säsong.
Ska se om jag vågar öka träningsdosen en aning.