Hur går jag tillväga???

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cina 65
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hur går jag tillväga???

Jag tror inte det blir några problem med ridbarheten på honom vad jag kan se idag, mjuk o följsam är han samt väldigt mån om att vara en till lags.
Vissta kan han strula lite men det blir mest att han stannar upp på promenaden och står som fastväxt men han kommer så fort man vänder ryggen till han för att liksom kolla om allt e okey:love:
Har tränsat han och tömkörningsgjord utan problem han ska bara kela hela tiden :angel:

Men har jag någon nytta av att ta han till uddevalla i juni för hans avelsvärdering?

Det är bara bra att träna på att komma ut bland andra.

Kolla om det blir en kvalitetsbedömning även i år. Håll koll på AHIS hemsida. Det är en bra koll på hästen.
// Linda

Tack så jättemycket för hjälpen.
ska genast kolla den sidan.

cina

Liknande trådar

Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 739
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 919
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 570
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025

Hästrelaterat