Hur går drevprov till?

sportyscorpion

Trådstartare
Hej,

vi är intresserade av att prova på drev med vår tax. Han är i två år släppt på hare men tyvärr pga harpest har han bara fått upp ett drev.

Jag funderar på hur drevprov går till? Vad händer, hur länge, vilka moment tittar domaren på? Går man med domaren och måste man vara jägare med vapen?

Jag har läst provreglerna så det är inte dem jag är ute efter utan mer praktiskt hur det funkar från det att man kommer fram till provplatsen.

MVH
S

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 861
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 398
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 670
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 543
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka