Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där har jag upptäckt med Ariel också. Plötsligt har hon blivit mer lik en vuxen häst än en fölunge.Min lilla bäbis börjar redan bli stor...
Rent muskulärt skulle hon lätt kunna bära ryttare nu också, hon har helt otroligt starka rygg- och bakdelsmuskler. Sedan att skelett och psyke inte är moget är ju en annan femma.
I lördags försvann transporten, så nu är det slut på lastträningen. Vi hade kommit så långt att jag kunde stänga rampen bakom henne, så jag är väldigt nöjd.
Projektet just nu är att försöka få henne att förstå att när matte berömmer så betyder det INTE att man skall stanna.Hon är jätteduktig på både kroppsspråk och röstkommandon i rundkorallen, men på något konstigt sätt har hon kopplat samman "braaa" och "duktig tjej" med halt...
Lite bildbombning behövs ju också!
Träns:
![]()
I transporten:
![]()
Med selen på sig:
![]()
Bara som ett litet tillägg:
Jag betalar 3 300 kr för 400 kg lusern hackat strå.
Lotta kommer få nåt kg lusern per dygn + ev nåt mer, beroende på vad höanalysen visar.
Vad är det för ras?Jag kortar hennes man då jag tycker att halvblod och liknande är snyggast och ser välvårdade ut i det. Ungefär som att fjordingar oftast är snyggast i en välvårdad stubb
![]()
det är en ridponny, korsningsponny som kommer bli runt 150 cm då han är klar... korsning dartmoor/fullblod/nåt mer.
Min kommer dock att ridas mest western på så han ska få ha lång man![]()
Ja lätt att en westernhäst ska ha lång man! GörsnyggtMed en fläta längst ner vid sadeln
![]()