Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör inga avancerade saker med mitt arabsto, som blir 1 år i slutet maj, men vi promenerar mycket, både själva, i sällakap med kompishästen, eller med maken och hundarna......
Ettårspremieringar, vart hittar man dom?
Huu... hur man nu ska våga sig på såna galenskapermed EGEN häst... och allt ansvar helt själv...
![]()
Ledigt och ledigt... hon gör ju knappt någontign som det är så jag fortsätter nog precis som nu raktgenom sommaren. Med i princip lite hantering varje dag plus prommenad typ 2 gånger i veckan.
Ariel kommer förmodligen att släppas på bete vid månadsskiftet, men hon kommer inte att få sommarledigt förrän efter utställningen den 8/6. Jag känner inte för att komma med en ohanterad och ovårdad häst...
Vad har ni andra för planer fram till sommarledigheten? Och hur länge får era åringar ledigt? Jag har räknat med totalt fyra månader ledigt för Ariel, men uppdelat på två månader i taget. Det vill säga ledigt i juni-augusti, sedan en kort träningsvecka inför premieringen och sedan ledigt i två månader igen.
Ariel kommer förmodligen att släppas på bete vid månadsskiftet, men hon kommer inte att få sommarledigt förrän efter utställningen den 8/6. Jag känner inte för att komma med en ohanterad och ovårdad häst...
Vad har ni andra för planer fram till sommarledigheten? Och hur länge får era åringar ledigt? Jag har räknat med totalt fyra månader ledigt för Ariel, men uppdelat på två månader i taget. Det vill säga ledigt i juni-augusti, sedan en kort träningsvecka inför premieringen och sedan ledigt i två månader igen.