Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gjorde ni med era småttningar på julafton?
Var som vanligt för min lilla tjej Extra morötter till middag, och så gav hästarna varsit paket till varandra Amazing fick ett ursnyggt grimskaft i hennes färger svart och guld , och hennes stallkompis Trombone fick en stor gottestrut av henne
Jag och Amazing fick även ett longeringskit av mamma och pappa så nu ska det börjas ordentligt!
Jag har faktiskt ridit in en islandshäst som var 150 cm. Måste vara Sveriges största. Då var han nog fyra år.
Svart och vacker som en dag och alldeles underbar.
Så det finns säkert jättestora fjordisar med.
Det finns alltid det som ska vara annolunda, själv har jag två av Sveriges minsta halvblod, gammeltanten 152 cm och Lanzelots syster 157 cm.
Kim o Peetraa, jisses vicka jättar ni har!
Lanzelot ligger på 158 cm. Lite lagom.
Igår så var jag och min syster ute med båda syskonen Irish.
Storasyster Ella reds av mig och Snällelot leddes av lillasyster. Ella var stallmodig och uppförde sig illa och det mesta var farligt o otäckt. Lanzelot uppförde sig som en ängel som vanligt trots att det var hans första promenad så långt hemmifrån. Han är så himla gullig. Hoppas att han aldrig blir stor o kaxig.
Han börjar bli väldigt lång i kroppen. Det är ju så olika hur de växer. Hans syster blev först rund om magen och sen växte hon på höjden. Han kan bli lite överbyggd och sedan lång i kroppen och sen kommer höjden i fram. Just nu ser han lite hängig ut i ryggen, som att han blivit för lång för fort.
Jag läste longeringsskit och fattade ingenting först.
Hej.
Jag gissar att den är av en ras som kan vara mörkbrun.
SWB?