Sv: Hur går det för era -05'or #7
Mina föräldrar är iväg hela helgen på kriterieauktionerna (trav...) och har en monter på mässan där. så tanken var att deras hästar skulle börja gå in på natten från och med imorgon när dom kommit hem.
nu har det varit förjävligt väder hela dagen, det regnar iskallt regn och blåser och så frostnätter på det. så nej nu var det verkligen dags för dom att få komma in ( de har fått mat i hagen innan) så nu har jag grejat och fixat och fått in även övriga 7 hästar
.
min och mammas häst har ju varit inne lite mer än en vecka nu.
kan säga att dom var glada om att få komma in vill jag lova! nu är dom inne och njuter för fulla drag av sinna torra boxar
.
för övrigt så har det gått väldigt bra för mina föräldrar på mässan. många intressanter så det är kul! dom är åf för magnettäcken och min mamma som är et är ensam åf för en sladdlös laser.
hon hade laserbehandlat en kvinnas handled i går på mässan, och hon hade haft problem i drygt 10 år med handleden. Kom sen tillbaks idag helt smärtfri!
Så det är otroligt vad den kan göra
.
Nu skriver jag ju inte ut ngra märken eller namn så hoppas att detta inte räknas som reklam!
Imorgon ska jag klippa Dörren hade jag tänkt, innan det blir för kallt.