Sv: Hur går det för era -05'or #7
KL
Först och främst, vilken rolig läsning! Vad bra det verkar gå för er!Dundergrattis till fina tävlingsdebuter och snygga poäng!!
Den där distanshästen var INTE snygg, men jag förstår dig fullt ut Kimmis, en distanshäst kan ju inte springa runt o se ut som en bodybuilder! Jämför bara marathonlöpare med 200-meterssprintrarna i människo-tävlingar så ser man rätt stor skillnad
Dock verkar ju dina pållar vara en aningens rundare än den där VM-hästen iaf
Athena - ha inte dåligt samvete! Man får det så lätt, men du MÅSTE ju få fram honom! Han får skylla sig själv, man ger dem ju ett val- gå framåt så slipper du mina bankande skänklar eller så står du kvar här o tjurar å då fortsätter jag banka! Bra att du fick igenom det
Kul att passet efter gick klockrent! det betyder ju att du gjorde rätt innan
Katarina_dacke - jag hade en 3,5 åring på träning en gång för många år sen, hon hade haft knäledsinflammationer i bakknäna (innan jag fick hem henne) men efter behandling var hon helt återställd o gick som en klocka. Den vetten sa samma sak, att knäna inte riktigt hängde med helt enkelt - det blev lite för "jobbigt" o de blev överansträngda. Denna häst hade dessutom riktigt bra gångarter så det kan oxå spela en viss roll trodde vett. Jag vet inte
Men hon blev iaf helt bra o hållbar så oroa dej inte. Tråkigt att behöva ställa av men bra att ni upptäckt det i tid