Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guud va fina ni är! Superläckert!
Åh vad fina dina hästar är framför vagn! Frasse ser verkligen krallig ut, har du ingen nytagen bild i profil på honom, hade vart kul att se! Flis har växt till sig ordentligt men är fortfarande tunn mellan frambenen och behöver bredda sig ordentligt där. Jag håller tummarna för att allt löser sig med fossingarna med din, riktigt tråkigt att du inte får chans att visa honom.
Jag har inga förväntningar alls på söndag, Flis kommer garanterat vara den som är minst utbildad, och jag ger nog inte henne riktigt en rättvis chans att visa vad hon går för. Men vi tar det som en träning och hoppas på en bra dag! För övrigt ska min Picasso (den fina 05.a som jag sålde i våras) visas på kvalitén i september. Han har varit lite besvärlig för den nya ägaren så hon har skickat iväg honom till Ellen Brunes och Enar Tollig så att det ska bli ordentligt gjort. Ska bli kul och spännande att följa honom också!
Är det idag du lämnar henne där?
Vad exakt gjorde hon för knep hos den förra beridaren? Reste sig? Vad mer då? Är hon vimsig i pannan även i markhanteringen eller bara vid ridning?