Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Testade sitta på Tibbe lite idag mevi skrittade bort till hagen från stallet (ca 3 min) han skötte sig helt super
Kan även svänga ganska så bra trots att jag rider honom bara i repgrimma.
Tycker ni det är för mycket att sitta på honom 2 dagar i rad ? har inte gått över 5 min någon av dagarna.
Okej, är inte det väldigt lite? (Ta inte illa upp)
Våra vilar alltid 10-12 veckor, fast det beror ju såklart på när man rider in dem osv. Hur länge är din riden? Visad?
Mvh Jate Volim
vilken led var det han hade ont i? du glömde skriva det
Jag tycker du ska röntga ändå, får man en reaktion i en led så vill man veta att det inte finns nåt där, är det i haser eller i knät så kan jag ju säga att det är "ganska" vanligt med cystor på araber, så då bör du kolla det om du inte redan har gjort det.
röntgen är bara för att kolla så att inget är fel, så att man inte utsätter hästen för onödigt lidande, det behöver ju inte vara nåt fel, men jag tycker det är bättre att röntga, för då vet man!
Jag tycker du ska röntga ändå, får man en reaktion i en led så vill man veta att det inte finns nåt där, är det i haser eller i knät så kan jag ju säga att det är "ganska" vanligt med cystor på araber, så då bör du kolla det om du inte redan har gjort det.