Hur gamla blir de egentligen?

Chili

Trådstartare
Pratade just med mamma och vi kom fram till att mina gamla undulater från sista 'kullen' nu är runt 10 år gamla. Hur länge till lever de egentligen?!
Har också en nymfparakit som är över 20 år gammal. Dags för pension snart? :D

Dagens läxa: Mina barn ska inte få ha fåglar OCH holk. Ungarna kommer snabbt och många är de :p

Sv: Hur gamla blir de egentligen?

Min sista undulat fick jag av mormor & morfar när jag var 8 år - Honan dog så hanen vart ensam! Då fick jag en helgul hona (Ung) Hon avled för tre år sedan - Alltså blev hon 17 år! Är dina fåglar friska & pigga kommer de gladerligen leva många år till. //Linda

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 709
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat