Hur funkar Tradera.com?

BusBarro

Trådstartare
Kostar det något att lägga ut en auktion där? Det är många som säger att det gör det och många som säger att det inte gör det. :smirk:
Jag fick ut tre stycken utan att behöva betala...
Men nu när jag loggade in så hade jag fått ett bud på en sak och då stod det Sålt: 1 st. Fattar ingenting, för den ska väl ligga kvar så länge som man angav när man skickade in den? :confused:

Någon här som har sålt något genom Tradera?

MVH Frida

Sv: Hur funkar Tradera.com?

Okej, seg som jag är...
Men det kostar alltså inget att sälja förutom den provsion dom tar när objeketet är sålt?

Tror inte det, har aldrig sålt något där ;) Sen tar dom en avgift på högst 300,- för det som inte blir sålt..

domino skrev:
Tror inte det, har aldrig sålt något där ;) Sen tar dom en avgift på högst 300,- för det som inte blir sålt..

VA? Får jag betala för det som inte har blivit sålt? :confused:

jag har sålt en del grejjer därifrån, för det mesta fungerar det bra. men det finns folk som bjuder och sedan försvinner under gjorden.. mycket irriterande!! Tradera tar ut en liten provision för varje grej du säljer, oavsett om det blir sålt eller ej. Men har du nått som kostar 200 och det inte blir sålt så blir typ provisionen 2 kr eller nått, rätt liten alltså!

Jag har sålt saker där, aldriig fått en enda faktura

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 388
Senast: Crossline
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
4 323
Senast: Piaff
·
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat