Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen fått godkänt o nu även kortet i fickan! Kan jag beställa "hundbil" så att jag o Leon kan ta oss till Buketräffen i morgon? Måste jag beställa/bestämma returresa i förväg?
Duuuh, i morse kom sjukresan 20 minuter för sent. När jag beställde hemresa kl 09:30 fick jag besked att bilen skulle komma 10:56. Fick stå o frysa arslet av mig till 11:25. Under tiden hade ett par taxibilar lämpat av patienter o åkt därifrån tomma.Nej. Men det kan vara bra att göra det i alla fall. Det är enklare att boka om en bil och senare- alt tidigarelägga tiden, än att ringa om göra en ny beställning. Iaf här där du kan få vänta länge på bilarna.
Tvåa på bollenFast det är aldrig fel att boka hemresa i förväg, särskilt om det är någon form av specaltransport t.ex rullstolsbuss. Jag kan tänka mig att det även gäller hundtransport. Ju färre aktuella bilar desto längre väntetid, annars. När jag bokar specaltransport i jobbet gör jag det minst ett par dygn i förväg för att vara säker på att få de tider jag vill ha.
Men så härligt!Äntligen fått godkänt o nu även kortet i fickan!
Det känns som en befrielse, ångrar att jag inte nappade tidigare som @TinyWiny tipsade mig om tidigare. Det är uppenbart för alla att jag inte kommer att kunna arbeta inom det yrke jag är utbildad till, det är mer eller mindre uppenbart att jag aldrig kommer att kunna köra bil igen.Men så härligt!
Duuuh, i morse kom sjukresan 20 minuter för sent. När jag beställde hemresa kl 09:30 fick jag besked att bilen skulle komma 10:56. Fick stå o frysa arslet av mig till 11:25. Under tiden hade ett par taxibilar lämpat av patienter o åkt därifrån tomma.
Det där med samordnade körjournaler o reseplanering verkar inte stå högt i kurs. Missförstå mig inte, jag är glad för att vi har denna möjlighet, men nog borde våra skattepengar kunnat användas effektivare?
Visst är det fantastiskt, känner mig bara något manglad o oförlåtande idag.