Plantan
Trådstartare
Spännande med en TURBO! Sätt igång appen nästa ridtur!Jag har glömt att ha på equilaben när vi ridit men han travar väldigt fort och galoppen är snabb så han är turbo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande med en TURBO! Sätt igång appen nästa ridtur!Jag har glömt att ha på equilaben när vi ridit men han travar väldigt fort och galoppen är snabb så han är turbo
Hahahah! Ja absolut var vi överens om det, hennes favoritsträcka med en matte som gillar fart blir bara en någorlunda länre bromssträcka (som man kan se på bilden)@Bellsi000
56,2 kmh!?? Det är ju helt galet fort! När min kompis ponny stack, var de uppe i 45 och det tyckte vi var rallyfart!! Var du och ponnyn överens om att det skulle gå i det tempot??
Hahah jag förstår det, lite kusligt, men vi brukar gå ut och galoppera snabbt då och då, så jag vet att jag har kontrollVarför vill man veta det, undrar tråkiga jag...
Min C-ponny på 133 cm har i genomsnitt, när jag kollat alla mina loggade pass, en hastighet på:
4,5-6,5 km/h i skritt
9-11,5 km/h i trav
15-17 km/h i normalt galopptempo (när vi varken ökar eller minskar)
och hennes högsta hastighet med mig ligger på 56,2 km/h! Visa bifogad fil 141294
okänd ras, men 4 av mina tränare tror att hon är minst 25% arabVad är det för ras på den? Det är jättesnabbt!
Travar fortare än galopperar! Rallyhäst!Min varmblodstravare kan trava fort.
Visa bifogad fil 141345