Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
31 km/t det är jäkligt fort det!!Mitt sto maxar på 8 km/h i skritt när hon har bråttom. Trav tror jag rekordet är 17 km/h och galopp har jag aldrig vågat maxtesta utan högsta vi uppnått är 31 km/h men då hade hon helt klart kunnat springa fortare.
Liten d-ponny är detta.
31 km/t det är jäkligt fort det!!
Har lilla Fjordingen fler växlar? Går det att få upp den i trav och/eller galopp... ?4,5 km/h i skritt. Liten d ponny Fjording.
Min korsning på 160 (nordsvensk/Varmblodstravare) har oftast runt 5.2 km/ h skritt 10-11 km/h trav och 9-12 km/h galopp på equilab appen.
Den är dålig på att regga galopp för oss och lägger det ofta som trav där jag vet att vi galopperat så det kanske inte stämmer helt. Nån högre maxfart har vi inte vid ridning då matten är farträdd. Men det vore roligt om man kunde använda den vid körning för då kan det gå undan när hästen plockar fram sina trav gener.
Med en hästapp kan man kolla farten på hästen, alltså Hästigheten!
Hur fort går din Häst? Har den eld i baken!? Vad har Brunte för Hästbästa?
Skärmdumpa från tex EquilabVisa bifogad fil 135621
Ah, smart, det ska jag testa.Jag använder runkeeper när jag kör, extra roligt att kunna se i realtid exakt hur fort ponnyn galopperar.
När underlaget blir bättre ska jag se vad vi kan komma upp i hans mormorsfar gick ändå som galopphäst i Polen (Arab)Toppnotering på snabbaste hästen jag har haft låg runt 52 km/h. Han var snabb som satan.
Jag har glömt att ha på equilaben när vi ridit men han travar väldigt fort och galoppen är snabb så han är turboHar lilla Fjordingen fler växlar? Går det att få upp den i trav och/eller galopp... ?