Skiljer sig lika mycket åt som hos andra familjer. Verkar inte som nån familj firar exakt likadant som nån annan. Alla har sina egna traditioner och får tro eller inte tro på vad de vill tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skiljer sig lika mycket åt som hos andra familjer. Verkar inte som nån familj firar exakt likadant som nån annan. Alla har sina egna traditioner och får tro eller inte tro på vad de vill tycker jag.
Svenskars rätt till Sverige och de förmåner som finns här böra vara villkorat, två dokument , antingen ett medborgarskap eller ett uppehållstillstånd. Så enkelt ska det vara. Svenskar = de med svenskt medborgarskap!Man får tycka vad man vill, men om man tycker att svenskars rätt till Sverige ska värderas med avseende på födelseort och religion tycker jag att man kan dra nåt gammalt jultäcke över sig och växa upp.
JappMan får tycka vad man vill, men om man tycker att svenskars rätt till Sverige ska värderas med avseende på födelseort och religion tycker jag att man kan dra nåt gammalt jultäcke över sig och växa upp.
Jag har koll. Så pass koll så jag kan inte tänka mig att du har annan källa på det här påståendet än något troll från Avpixlat. Enligt vad Statistiska centralbyrån presenterade i november skulle 7,3 procent av utrikesfödda män välja att lägga sin röst på SD. Andelen utrikes kvinnor som skulle rösta SD är lägre. Hur får du ihop det?Har folk i denna tråden ens koll på att majoriteten av de som röstade på SD är invandrare?.
Att ni orkar göra sådan affär av det? Låt de som röstar på SD göra det, de på S göra det och vice versa. Du känner inte dem, och har ingen aning om anledningen till att folk lägger sin röst där. Jag tycker denna utmobbning av folk man inte känner men ändå tror sig känna börjar likna något alla egentligen försöker motarbeta. Vad händer när man sätter folkgrupper emot varandra?
Men de är ju en grupp av människor, som får en massa skit och i princip blir förklarade att utrotas av folk som inte ens känner dem. Hur bra människa är man då? Man är emot en typ av folk för att de är emot en typ av folk, vad gör dig bättre än en sverigedemokrat?Det är ingen som kallar SDs väljare för en folkgrupp, utom du då förstås.
Är man rasist ska man rösta på rasister. So be it. Bara man vet vad man röstar på är jag nöjd i den delen.
Men de är ju en grupp av människor, som får en massa skit och i princip blir förklarade att utrotas av folk som inte ens känner dem. Hur bra människa är man då? Man är emot en typ av folk för att de är emot en typ av folk, vad gör dig bättre än en sverigedemokrat?
Jag vet dock att det inte bara är rasister som röstar på SD. Och de som är det, tror du att de blir mindre rasister om man beter sig illa mot dem? Alltså jag förstår inte...
Jag är också emot partiers åsikter och förslag, då jag tycker att de gör skit för landet. Men inte skulle jag sitta och tycka illa om deras väljare för det, eller ens partimedlemmarna, de får väl tycka vad de vill.Du pratar om folkgrupp och du pratar om utrotning när det gäller ett partis väljare. Har jag aldrig hört talas om.
Däremot är vi extremt många som starkt ogillar många av de åsikter och förslag som SD framför och som deras väljare framför i olika sammanhang.
Nu glömde jag svara på det översta.Du pratar om folkgrupp och du pratar om utrotning när det gäller ett partis väljare. Har jag aldrig hört talas om.
Däremot är vi extremt många som starkt ogillar många av de åsikter och förslag som SD framför och som deras väljare framför i olika sammanhang.
Jag är också emot partiers åsikter och förslag, då jag tycker att de gör skit för landet. Men inte skulle jag sitta och tycka illa om deras väljare för det, eller ens partimedlemmarna, de får väl tycka vad de vill.
Det finns en väsentlig skillnad: SD är inte ett parti som alla andra.Jag är också emot partiers åsikter och förslag, då jag tycker att de gör skit för landet. Men inte skulle jag sitta och tycka illa om deras väljare för det, eller ens partimedlemmarna, de får väl tycka vad de vill.
Jag är också emot partiers åsikter och förslag, då jag tycker att de gör skit för landet. Men inte skulle jag sitta och tycka illa om deras väljare för det, eller ens partimedlemmarna, de får väl tycka vad de vill.
Självklart, är man rasist förtjänar man kanske inte att bli omtyckt. Eller ja, tycker det är tragiskt att folk blir det. Man föds ju inte direkt till rasist. Men att dra alla som röstar på/ sitter med i SD över en kamm och säg att de är rasister som det är rätt att tycka illa om. Nej det tycker inte jag är okej.Varför ska man inte tycka illa om rasister, eller personer som har rasistiska åsiker eller personer som röstar på rasistiska partier?
Att de får tycka vad de vill är liksom en annan sak. golit får tycka vad han vill.
... eller får man bara tycka vad man vill när man tycker illa om invandrare?
S
Sen är det ju jäkligt konstigt. Det finns allt möjligt pack i riksdagen - skattebedragare, rasister, pedofiler, misshandlare och till och med mördare, och vad är då värst? Jo fy fan för de som ens skulle tänka tanken att rösta på ett parti som innehåller en rasist. För mig ringer det konstigt faktiskt....
Det var inte det jag sa. Jag ville bara visa en jämförelse av detta upphauss av att rasism är det värsta man kan vara just nu i denna värld.SD har en kraftig överrepresentation av kriminella riksdagsmän,
Jag är helt enkelt för ett folk som lever tillsammans, inte så segregerat som nu, och där man är öppen för andra inte sätter sig emot och bildar grupper åt höger och vänster.