Hur finner man modet att anmäla någon?

Jag tror att vi har några användare som kan relatera till "för många tomater. "men jag nämner inga namn! :D
Växterna du har där i fönstret är monsteror, de är jättefina och har många fans! Ochjag ser hemskt gärna en bild på julstjärnebusken!

Hästen är ju helt Fantastisk! :love: Vad är det för stam?

Och blir jag tyst är det för att jag somnat. :heart Risken finns.
Jag letar efter bild för fullt på den 🙂.
Hahaha, tomater är för jäkliga! Jag fick för mig att så gurkor ett år också på altanen... Hela huset plockade för jag hann inte äta själv. Herregud...

Han är u Trollfuxa e Nökle Tron, så han är helnorsk 🙂.

Åh, men sov ❤
 
Fortsätt gärna! Det är roligt att läsa 😁

Här är för övrigt en till som alltid skriver romaner, jag KAN INTE hålla mig kortfattad. Måste bara få med en liten detalj... och en till... och en till. Och sen är det kört för inte kan jag ta bort något 🙄
Kortfattat är ju jättesvårt!! Skriver jag så tror alla att jag är sur 😳. Ibland är jag bara lite upptagen....även om många tfor att jag bara sitter på röven för att jag är sjukpensionär.

Jag har alltid hafg en luten dröm om att bli flrfattare, jag älskar att skriva! Jag hade en blogg förr och den blev extremt stor, så jag slutade till slut för det blev som att jag bara skrev för alla andra och inte mig ajälv längre.
 
Uppskattar romaner ;) och då var det ju inte ens du som sabbade den, utan katten. Haha.
Bästa katten! ❤ Jag försökte ta död på den omedvetet innan i alla fall 😂

Liksom...kolla...rötter och noll jord. Plantera om till nu kruka?! Ooorkade inte..
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200409-011737_Facebook.webp
    Screenshot_20200409-011737_Facebook.webp
    81,6 KB · Visningar: 85
Kortfattat är ju jättesvårt!! Skriver jag så tror alla att jag är sur 😳. Ibland är jag bara lite upptagen....även om många tfor att jag bara sitter på röven för att jag är sjukpensionär.

Jag har alltid hafg en luten dröm om att bli flrfattare, jag älskar att skriva! Jag hade en blogg förr och den blev extremt stor, så jag slutade till slut för det blev som att jag bara skrev för alla andra och inte mig ajälv längre.
Åh, shit. Äh, har inte hjärnan med mig. Menade givetvis inte att det du är med om är kul att läsa. Det är jättehemskt och INGEN förtjänar något likt det :heart

Menade att det var kul att läsa om dina plantor och din skötsel av dem. Kanske för att jag är precis likadan och därmed kan relatera? Hahaha

Synd att det blev som en ytterligare press för dig, och inte kunde fortsätta bli på sas hobby nivå! En bok kan jag tänka mig är rätt annorlunda dock, det är ju inte någon som ser något, förrän du publicerar det. Så då skriver du i princip bara för dig själv, tills att allt släpps!
 
Bästa katten! ❤ Jag försökte ta död på den omedvetet innan i alla fall 😂

Liksom...kolla...rötter och noll jord. Plantera om till nu kruka?! Ooorkade inte..
Alltså, jag har liksom kört på det här med plastblommor för viss dekoration (medvetet) såhär typ 15 år senare. :o Måste erkänna, för första gången alls faktiskt, att jag störde mig lite på att mitt ex hade kaktusar, får de ska ju ändå hållas vid liv och är dessutom fula. Passar mer för en tonåring, hehe :D plastblommor for the win.
 
Åh, shit. Äh, har inte hjärnan med mig. Menade givetvis inte att det du är med om är kul att läsa. Det är jättehemskt och INGEN förtjänar något likt det :heart

Menade att det var kul att läsa om dina plantor och din skötsel av dem. Kanske för att jag är precis likadan och därmed kan relatera? Hahaha

Synd att det blev som en ytterligare press för dig, och inte kunde fortsätta bli på sas hobby nivå! En bok kan jag tänka mig är rätt annorlunda dock, det är ju inte någon som ser något, förrän du publicerar det. Så då skriver du i princip bara för dig själv, tills att allt släpps!
Ingen fara, jag tolkade det absolut inte så ❤
Jag gillar blommor, jag är bara för jäkla dålig på att ta hand om dom haha! En vän (samma som jag ringde idag) som är plantfantast brukar säga att jag är magiskt usel på allt som växer. Antingen dör det eller då blir det gigantiskt - det finns inget mellanting 😁.

Ja precis, så är det! Bloggen blev omtalad i tidningen och spred sig ännu mer så det blev lite för mycket till slut. Journalisten var helt lyrisk över att hon hittade mig och över allt beröm som skrevs dock - jag var glad över att få hjälpa till bara 😁. Men när det började ringa och smsas även nattetid för att (helt okända) människor ville prata med mig så kände jag lite att nej... stopp. Jag tog bort mitt nummer från alla sidor på internet umder rätt lång tid faktiskt.
 
Alltså, jag har liksom kört på det här med plastblommor för viss dekoration (medvetet) såhär typ 15 år senare. :o Måste erkänna, för första gången alls faktiskt, att jag störde mig lite på att mitt ex hade kaktusar, får de ska ju ändå hållas vid liv och är dessutom fula. Passar mer för en tonåring, hehe :D plastblommor for the win.
Det är rätt!! 😁👏
 
Ingen fara, jag tolkade det absolut inte så ❤
Jag gillar blommor, jag är bara för jäkla dålig på att ta hand om dom haha! En vän (samma som jag ringde idag) som är plantfantast brukar säga att jag är magiskt usel på allt som växer. Antingen dör det eller då blir det gigantiskt - det finns inget mellanting 😁.

Ja precis, så är det! Bloggen blev omtalad i tidningen och spred sig ännu mer så det blev lite för mycket till slut. Journalisten var helt lyrisk över att hon hittade mig och över allt beröm som skrevs dock - jag var glad över att få hjälpa till bara 😁. Men när det började ringa och smsas även nattetid för att (helt okända) människor ville prata med mig så kände jag lite att nej... stopp. Jag tog bort mitt nummer från alla sidor på internet umder rätt lång tid faktiskt.
Åh, en till som är allt eller inget? Jag är nog lite likadan. Går lätt all in, eller skiter helt i det. Jag borde verkligen inte vara vaken denna tiden. Men jag fastnade i att skriva och rita i ett anteckningsblock och kunde givetvis inte sluta förrn jag fyllt alla sidor i blocket 😁 Nu är jag jättepigg och kan inte sova pga massa idéer som snurrar runt i huvudet 🙄

Förstår absolut varför du inte ville ha ditt nummer på internetsidor. Själv har jag inte mitt nummer där och då har jag aldrig bloggat eller blivit uppringd av tidningar på det sättet. Jag tycker bara inte om att "random" folk har mitt nummer... jag vill ha kontroll.
 
Hahaha!!! 😂😂😂
Jag fick en tråkig grön sak av mamma när huset såldes, jag gillar gröna tråkiga tjockbladade blommor för dom kan man misshandla bra 🙈. Efter några månader började den slänga ut nya blad och jag fattade ingenting....men gissade på att den typ växte för att den var rädd för att dö eller något och ville visa att den också kunde.
När jag sen kom ut i köket så var där en stoooor röd blomma 😱. Clivia hette visst blomman. Jag ringde mamma och tjurade över att den ju inte skulle blomma och rött passade inte in här 😂.
Hon blev helt tyst. Sen sa hon att hon fått den av min farmor och den hade inte blommat sen hon fick den 16 (!!!!) år tidigare. Farmor hade i sin tur fått den av någon en jäkla massa år innan dess så det visade sig att jag misshandlade en halvantik blomma i mitt kök. Den ångesten 😂😂😂. Den slutade varken växa eller blomma, förräns min katt några år senare bestämde sig för att sova i den. Ooopsi....🙄

Jao, jag skriver romaner ibland. Sorry 🙄.

Jag ärvde också en clivia (som jag senare lärde mig att den hette) av min ex-svärmor, och när vi flyttade till hus så började den blomma. Hade inte haft en aning om att de kunde blomma :D
Det är tydligen en sådan där blomma som passar oss "allt eller inget"-växtmänniskor.
 
Jag letar efter bild för fullt på den 🙂.
Hahaha, tomater är för jäkliga! Jag fick för mig att så gurkor ett år också på altanen... Hela huset plockade för jag hann inte äta själv. Herregud...

Han är u Trollfuxa e Nökle Tron, så han är helnorsk 🙂.

Åh, men sov ❤
Ja de är vackra när de väl blommar! Trots att den var röd 😂. Ja alltså jag måste ragga upp nån gammal tant sen! Bild på blomdödaren (som jag saknar honom...) ❤.

Haha, jag hoppas att jag lyckas lika bra med mina gurkvarianter i år! Fast här är inga grannar välkomna att nalla, det ser shiban till. :devil:

:love: Jag tänkte väl att det kanske fanns Troll Jahn där någonstans kanske. Eller, egentligen tänkte jag Tand Troll, men det är ju samma stam. Kallblodstravare är fantastiska och när de är fuxar verkar de bli så otroligt vackra!
Förutom min Frövir kanske. Aka Morotshästen. Jag har aldrig sett en sådan nordsvensk fux förut. :D

Katten var också supervacker! Vilken teckning.

Hoppas att du fick lugn och ro till slut. <3
 
Jag letar efter bild för fullt på den 🙂.
Hahaha, tomater är för jäkliga! Jag fick för mig att så gurkor ett år också på altanen... Hela huset plockade för jag hann inte äta själv. Herregud...

Han är u Trollfuxa e Nökle Tron, så han är helnorsk 🙂.

Åh, men sov ❤

Finns det flera ston som heter Trollfuxa mån tro? Vet en kanske fd bukefalist som hade en makalöst vacker Trollfuxa
 
Ktaschade totalt i natt, somnade vid typ halv sju i morse.
Mår skitdåligt 😭.
Tack för att jag fick något annat att tänka på i natt, jag kan rent ut sagt säga att ni nog räddade mitt liv 😞❤.
Men stackare. :heart Höll tummarna för att det kanske skulle kännas snäppet mer uthärdligt när du vaknat, men antog liksom att det var i stort sett så illa inatt. Jag lär säkert sitta här den här natten också, om du behöver distraktion.
 
Jag ärvde också en clivia (som jag senare lärde mig att den hette) av min ex-svärmor, och när vi flyttade till hus så började den blomma. Hade inte haft en aning om att de kunde blomma :D
Det är tydligen en sådan där blomma som passar oss "allt eller inget"-växtmänniskor.
Hshaha, underbart med fler som blev förvånade! 😂
Jag måste helt enkelt skaffa fler, eller hitta en massa gamla tanter som har.
 
Men stackare. :heart Höll tummarna för att det kanske skulle kännas snäppet mer uthärdligt när du vaknat, men antog liksom att det var i stort sett så illa inatt. Jag lär säkert sitta här den här natten också, om du behöver distraktion.
Blev lite bättre, tills nyss. Kul när människor smutskastar mig på facebook också...jag orkar fan inte 😭😭😭.
Fy faaan för lögnare, allt för att få mig och se ut som den gjort fel. Jag är så jävla lätt att skylla på, alltid...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 811
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 003
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 039
Senast: FannyN
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp