Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur får man tag på danska gårdar/hästars härstammning.
Söker en uppfödare i Danmark. Någon som kan tipsa om en bra internetsida som man kan leta på?
Vad vi behöver veta är om hästen är tävlad, vem som tävlade den, vem hans uppfödare var, vem hans sista äg. i danmark var och hur man får tag på dessa.
Hej!!
Jag har oxå köpt en häst från danmark, genom en annan person. Men det finns inga papper eller nått, så ja räknar inte med att kunna få reda på nått... Men vet du var den kommr ifrån eller???
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hundträning Jag tillbringar vintrarna i fordrade stövlar. Tretorns med snösnörning och tjockt luddfoder. Jag kan lätt vara ute på en timmes promenad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.