Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ångstation??Ånga!
Hade två skjortor med veck som inte försvann förrän jag fick ta över min ömma moders ångstation. De försvann direkt vid första försöket och jag var stum av chock i flera minuter
Trodde de var där för att stanna.
Länken funkar inte, men googlade. Har nog inte råd att köpa en sån för några veck men ska kolla om någon kompis råkar ha.
Tack, ska kolla.Jag tänker spontant på kemtvätterier - borde inte de ha tillgång till nån sån steamer? De kanske kan hjälpa till med det, det kan ju inte ta alltför lång tid?
Testa att stryka den direkt ur tvättmaskinen. Det brukar göra underverk. Dvs från centrifugering tills strykbrädan. Sedan på galge.Länken funkar inte, men googlade. Har nog inte råd att köpa en sån för några veck men ska kolla om någon kompis råkar ha.
Länken funkar inte, men googlade. Har nog inte råd att köpa en sån för några veck men ska kolla om någon kompis råkar ha.
Nä siden är det inte, utan nåt "billighetsmaterial".Det är inte siden som har tvättats fel? Så har jag förstört en blus, den fick massa veck liksom.