Det där nörderiet hade gärna min sambo fått haft"Envetet vansinne" ligger nog närmare sanningen tror jag visst, men mycket god pizza blir det!
Visa bifogad fil 68283
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där nörderiet hade gärna min sambo fått haft"Envetet vansinne" ligger nog närmare sanningen tror jag visst, men mycket god pizza blir det!
Visa bifogad fil 68283
Alltså jag ÄLSKAR denna nivå på nörderi. Full-on besatthet!
Alltså jag inser ju hur mycket tid jag spenderat tillsammans med min sambo det senaste året när jag tycker sånt här är fullt normalt att veta och utan vidare kommer med sådana där utläggningar utan att ens reflektera över vilken nörd-nivå det är på. Herregud, jag måste umgås med någon annan ett tag tror jag!Jag tror att jag förbisåg att det fanns en pizzanördcertifierad process ihop med att använda saxen! Nu verkar det plötsligt helt rimligt och jag får nog avstå pizzaskäraren när jag gör mina experiment med kalljästa pizzadegar.
Ja, surdegsbröd och pizza har varit hans största nördprojekt det senaste året. Det hade definitivt kunnat vara värre!Det där nörderiet hade gärna min sambo fått haft
Jag läste bara rubriken och sedan satte jag en pizzadag. Pizza är farligt gottBlev så sugen efter den här tråden så idag gick jag till pizzahaket och köpte en smarrig pizza
Satt i soffan med kartongen i knät, rev i bitar med händerna, rullade ihop och doppade i sås
Flöt och kladd som det ska vara
Jag läste bara rubriken och sedan satte jag en pizzadag. Pizza är farligt gott
Jag är lite besviken på att ingen röstat på 'med annat verktyg'. Jag som tänkte att det nog fanns de som prompt skulle göra det med svärd eller nåtTror aldrig jag ätit pizza med någon förut som delat med sax. Buke är helt fascinerande och fantastiskt på att ge en nya perspektiv och infallsvinklar.
Älskar även @Mineur sambos nörderi som dessutom gav lite djup till tråden.
Sabrerad pizza! 🗡Jag är lite besviken på att ingen röstat på 'med annat verktyg'. Jag som tänkte att det nog fanns de som prompt skulle göra det med svärd eller nåt
Yxa tänker jag skulle vara praktiskt. Huggkubben är uppenbart utformad för att passa till en pizza.Jag är lite besviken på att ingen röstat på 'med annat verktyg'. Jag som tänkte att det nog fanns de som prompt skulle göra det med svärd eller nåt
Som glutenintlerant pizzaälskare låter det som en alldeles för farlig plats för migDu kan starta en ny trend! Jag kan tipsa om ett pizzaforum där du kan få ännu mer input på saken
Som glutenintlerant pizzaälskare låter det som en alldeles för farlig plats för mig