Sv: Hur "blygsamt" klär ni er?
KL
Alltså, sådana här diskussioner är så himla intressanta, på ett skrämmande sätt. Jag ser PÅ TOK FÖR OFTA snubbar/gubbar som visar klyfta (inte den sortens klyfta du vill se!) och sina blekdallrighåriga magar när byxorna slirar för långt ner eller tröjan åker för långt upp. Men nej - en hårig gubbröv är inget problem, men VE DEN 16-ÅRINGA TJEJ SOM går i kortkort! FFS, inse att det inte är kroppen i sig ni har problem med, det är grejen att unga tjejer väljer att klä sig efter sina egna preferenser istället för era egna.
Sedan är det klart att Ture, 46 och Stefan, 33 också ska få klä sig som de vill, precis som Lisa, 15, men kom igen, hur kan gubbrövar vara mindre stötande än röven på en ungdom? De flesta vet ju att många unga kan vara lite testande i mode och stil, den ursäkten funkar inte riktigt när man är vuxen.
Det kanske är en karaktärsbrist hos mig, men iaf jag kan utan problem kolla bort om det går förbi en exponerad röv på en ungdom, men sitter som i äcklad skräck när jag får se en hårig dallrig gubbmage. Min hjärna skriker "ONCE SOMETHING IS SEEN, IT CANNOT BE UNSEEN!!" och ändå kan jag inte slita blicken.
Oh well, nu vet alla på buke min mörka hemlighet, säg inget till någon, pliiis?