Sparrisen123
Trådstartare
Sv: Hur "blygsamt" klär ni er?
2. Jag visade för att illustrera vad jag tycker är för mycket, eftersom din reaktion kändes som om jag sagt att allt utom kaftan är no-no.
3. Nej? Jag har inte sagt något om hela tuttar, rumpor, fittor eller kukar. Jag vill inte se halva rumpan/fittan/kuken heller.
Orkar inte riktigt ta en diskussion när du konstant läser in saker jag inte skrivit eller tyckt.
Fortsätt du att vara perfekt och aldrig ha åsikter om något någon annan gör, det är säkert underbart att alltid vara så korrekt och inte uppfatta något alls som fult, stötande, irriterande, äckligt eller något annat Grattis.
Nej? Eller har jag skrivit inlägg jag inte själv vet om?Från dina inlägg.
1. Nej, det är inte så farligt och ingen (annat än möjligen du) har sagt att det är det.Om det inte är vanligt är det ju suveränt Då är ju problemet inte så farligt helt enkelt.
OK, tack för att du visade vad som är för mycket. Jag antar att vi på Buke kan ta till oss och anpassa oss, eller nåt.
För övrigt visade ingen av dina bilder hela tuttar, rumpor eller fittor. Bara FYI sådär.
2. Jag visade för att illustrera vad jag tycker är för mycket, eftersom din reaktion kändes som om jag sagt att allt utom kaftan är no-no.
3. Nej? Jag har inte sagt något om hela tuttar, rumpor, fittor eller kukar. Jag vill inte se halva rumpan/fittan/kuken heller.
Jag visade just en bild på en man som i mina ögon är lika "för lite" klädd som kvinnorna jag visade, missade du den bilden helt?För att det alltid är kvinnor folk har åsikter om. För att jag aldrig hört någon säga att en man ser slampig ut.
Orkar inte riktigt ta en diskussion när du konstant läser in saker jag inte skrivit eller tyckt.
Fortsätt du att vara perfekt och aldrig ha åsikter om något någon annan gör, det är säkert underbart att alltid vara så korrekt och inte uppfatta något alls som fult, stötande, irriterande, äckligt eller något annat Grattis.