Hur är det tänkt med gummiankor?

SaraXX

Trådstartare
Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf:
Eller är det bara våra? :o

Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Alla badleksaker blir ju så! Trots att man trycker ut allt vatten varje gång. Vet inte vad man ska göra tyvärr :(

:rofl:
Du har ju barn och allt, var det inte det första du tänkte på! :o Jag gissade på badledksaksanka och tänkte det första jag gjorde att tråden hamnat lite tokigt här på senior, SENIORer leker kanske inte med gummiankor nuförtiden! :p

Alltså badankor?

Man slänger dem efter ett tag och köper nya.

:rofl:
Du har ju barn och allt, var det inte det första du tänkte på! :o Jag gissade på badledksaksanka och tänkte det första jag gjorde att tråden hamnat lite tokigt här på senior, SENIORer leker kanske inte med gummiankor nuförtiden! :p

Haha, jag trodde det var nåt sexy ;)

Blir dom inte fulla med svart sörja? Kanske kan användas som badankor då!:D

Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf:
Eller är det bara våra? :o

Våra också och gud vad jag har grunnat på om det är nått i vattnet som inte vattenanalysen visade! Vi har kastat och köpt nya, men jag hade hoppats att det inte skulle behövas.

Liknande trådar

Tjatter Mycket viktigt! Jag behöver hitta dessa fast svarta och salta. Jag har googlat ihjäl mig utan framgång. De fanns ju en gång i tiden men...
Svar
3
· Visningar
520
Senast: Luff
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 802
Senast: tanten
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 949
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka