Hur är det med brösten?

Acses

Trådstartare
Alltså, jag har ett stort problem med mina titts!

Innan jag blev gravid hade jag en liten nätt B-kupa. Sen blev jag gravid och har nu en enorm och otymplig e-kupa! Jag trodde att detta skulle jämna ut sig och brösten skulle försvinna efter att jag slutat amma. (vilket aldrig blev av, istället fick jag pumpa i 2 veckor tills mjölken helt sonika slutade komma!)

När ungefär försvinner brösten? Gör de det? :o De är tunga och otympliga och i vägen, det kommer ingenting om jag försöker pumpa och det verkar inte finnas något kvar där inne.

För inte kommer jag väl vara fast med dessa jättebröst för alltid? :crazy:
 
Sv: Hur är det med brösten?

Har du tappat all gravidvikt? Då kanske dom tänkt stanna :rofl:

Det enda som funkat på mig är att tappa fettvikt... nu har jag två superhångiga jättefula D-kupor, hade H på förlossningen size FOTBOLLAR (ja seriöst haha)
 
Sv: Hur är det med brösten?

säger som filiduttan...

efter ett tag när man förlorat alla sina grav-kilon så kan brösten visa sin "rätta" form efter graviditeten..

dvs, mina fina fylliga C-kupor blev DD under grav+amning, och är nu slappa, hängande B-kupor :cry: :cry:
 
Sv: Hur är det med brösten?

Är det bara jag som ej fått större bröst under grav/efter graviditet?
Hade E innan och har även det nu & har haft hela tiden...
 
Sv: Hur är det med brösten?

KL.

Det skiljer bara 3 kilo i vikt nu från inskrivningen i början på grav. Iofs är jag lite rund, men det var jag ju innan också.


Får sätta igång och idiot-träna helt enkelt! :crazy:
 
Sv: Hur är det med brösten?

Mina boobs hänger där dom inte skall hänga..
Innan grav hade jag E-kupa.. Vad jag fick efter vill jag inte veta, dom stod ut som två strutar, ingen BH passade.. Nu får jag på mig mina vanliga bhar, i alla fall de flesta, dår dubbeltutte av vissa..

Jag är rund sen innan grav, och är mer rund nu. Men jag känner mig fortfarande smalare än någonsin... :angel: Jag försöker att inte inse sanningen riktigt ännu..
 
Sv: Hur är det med brösten?

Grattis... Jag gick upp från D till F redan under de första veckorna och hur stor kupa jag skulle behöva nu orkar jag inte ens tänka på. Jag har en BH som jag använder som är för liten. Jag måste ta tag i det *suck*
 
Sv: Hur är det med brösten?

Är det bara jag som ej fått större bröst under grav/efter graviditet?
Hade E innan och har även det nu & har haft hela tiden...

Inte jag heller. Men jag har en liten A-kupa.

Nu ser det rätt roligt ut med magen och inga bröst :o

Med ettan växte dom lite mer än en kupstorlek när jag ammade, men försvann direkt när jag slutat.
 
Sv: Hur är det med brösten?

Grattis... Jag gick upp från D till F redan under de första veckorna och hur stor kupa jag skulle behöva nu orkar jag inte ens tänka på. Jag har en BH som jag använder som är för liten. Jag måste ta tag i det *suck*

Var på samma vis för mig! Gick på bara några dagar så hade jag bröst som skulle fått Dolly P att rodna. :o Fick frågor på jobbet om jag opererat brösten - andra räknade ju ut ganska snabbt att jag var gravid!
 
Sv: Hur är det med brösten?

Är det bara jag som ej fått större bröst under grav/efter graviditet?
Hade E innan och har även det nu & har haft hela tiden...

Mina är ungefär som innan, lite större men inte mycket. Nu ammar jag fortfarande så jag hoppas de blir mindre än innan. Hade D - DD-kupa innan, nu har jag E, fast de är lite stora. Jag väger lika mycket nu som innan jag blev gravid, men har några trivselkilon som jag bör bli av med.
 
Sv: Hur är det med brösten?

Bröstens storlek har ju med vikten att göra men...när jag blev gravid för 18 år sedan så vägde jag samma vid inskrivningen som nu, då hade jag aldrig använt bh:o ( det var inte vanligt att tonåringar gjorde det på den tiden) men skaffade tämligen omgående en, storleken var b kupa, nu efter två graviditeter och två amningar har jag d kupa, efter första amningen gick jag nästan tillbaka till vanlig storlek men efter andra amningen, då jag varit uppe i d kupa gick jag ner väldigt mycket och hade då c kupa.
Vilka nu har omvandlats till d kupa igen:angel:

Men mina är där de ska:) inga hängisar här:D
 
Sv: Hur är det med brösten?

Hade en nätt B kupa innan graviditeten, fick en E kupa under grav och nu har jag en jävligt hängig D kupa med bröst som har samma fasthet som en halvfylld vattenballong.....
 
Sv: Hur är det med brösten?

Hade mitt emellan B- och C-kupa innan min graviditet, 4 veckor in i grav. hade jag F-kupa, och den har hängt med sedan dess (dottern nu 1½ år), enda skillnaden är att brösten blev mjukare igen när jag slutade amma (var stenhårda nästan hela graviditeten oxå...).
Nu är jag gravid igen, och tack o lov så har brösten inte vuxit denna gång (inte ännu iaf, är i v 23)
 
Sv: Hur är det med brösten?

Är det bara jag som ej fått större bröst under grav/efter graviditet?
Hade E innan och har även det nu & har haft hela tiden...

Mina har bara blivit lite fylligare. Alla säger ju att boobisarna växer enormt när man är gravid.. Inte mina dock :D Kan fortfarande ha samma BH-storlek som innan.. Men det kanske kommer senare? Är i v.21 nu..
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 907
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 814
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 532
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Gör som andra. Varnar för långt inlägg. Jag har inga som helst bekymmer i världen e g e n t l i g e n men mår piss. Var...
2
Svar
31
· Visningar
2 637
Senast: Estrella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp